قرائت همگانی زیارت اربعین در فارس / امكان برگزاری مراسم وجود ندارد
کد خبر: 3926709
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۲

قرائت همگانی زیارت اربعین در فارس / امكان برگزاری مراسم وجود ندارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری قرائت همگانی زیارت اربعین در ساعت ۹ صبح روز اربعین در تمام نقاط استان به‌ صورت همزمان کشوری خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس عصر پنج‌شنبه، 10 مهر ماه در جلسه هفتگی جامعه روحانیت شیراز با اشاره به در پیش‌رو بودن اربعین حسینی گفت: با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری مراسم در این روز وجود ندارد.

وی با بیان اینكه هر ساله در روز اربعین راهپیمایی در شیراز برگزار می‌شد که امسال هم برگزاری آن امکان‌پذیر نیست، افزود: با توجه به این شرایط تصمیم بر آن شده است تا در ساعت 9 صبح روز اربعین به‌صورت همگانی زیارت اربعین در سراسر كشور قرائت شود.

رضایی بیان کرد: همه مساجد، حسینیه‌ها، حرم علی‌بن حمزه(ع)، سیدعلاءالدین حسین(ع) و مدارس علمیه در ساعت ۹ صبح اربعین برای قرائت زیارت بلندگوهای خود را روشن کنند تا در محله‌ها قرائت زیارت اربعین را داشته باشیم.

عضو جامعه روحانیت شیراز در بخش پایانی سخنان خود با تصریح اینکه اعلام خط فقر به مبلغ ۱۰ میلیون تومان جای تأمل دارد، اضافه کرد: شاید چند در صد مردم است که ماهیانه درآمد ۱۰ میلیونی دارند که تازه با این وجود می‌توانند بخشی از زندگی خود را اداره کنند.

انتهای پیام
captcha