اعلام برنامه‌های اوقاف طرقبه شاندیز در دهه وقف
کد خبر: 3928329
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

اعلام برنامه‌های اوقاف طرقبه شاندیز در دهه وقف

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه وقف ویژه‌برنامه‌های احسان ماندگار، نشست‌های علمی ــ صنفی وقف، برپایی نمایشگاه و موکب سلامت همراه با دیگر برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حبیب صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز، 19 مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع دهه وقف در این شهرستان بیان کرد: همزمان با دهه وقف تعداد ۲۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و بسته‌بندی شده که با نام «احسان ماندگار» به نیازمندان در سطح شهرستان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های علمی ــ صنفی وقف، تصریح کرد: شش نشست در این زمینه با حضور روحانیون، فرهنگیان، اصحاب رسانه، فرماندار و مسئولان شهرستان و فعالان عرصه سلامت در طرقبه شاندیز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صادقی، افزود: برپایی موکب سلامت در محل مصلی نماز جمعه با ارائه خدمات سلامت، مشاوره وقف و برپایی نمایشگاه عملکرد اوقاف و بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) همراه با ارائه مشاوره‌های حقوقی توسط کارشناسان اوقاف در محل این نمایشگاه از جمله برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان در دهه وقف است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز بیان کرد: برپایی میز خدمت در محل اداره اوقاف و نمایشگاه مصلی نماز جمعه با حضور کارشناسان اداره اوقاف، فراخوان ارائه اسناد وقفی توسط افرادی که متولی موقوفات هستند و یا کسانی که اسناد وقفی در دست دارند اداره اوقاف را در راستای مدیریت بهتر موقوفات همراهی کنند که این فراخوان همراه با اهدای جوایز است.

وی اظهار کرد: دیدار با ائمه جمعه و مسئولان شهرستان، فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات با موضوع وقف برای دانش‌آموزان در فضای مجازی و سطح مدارس و ارسال پیامک به مخاطبان و اصحاب وقف جهت اطلاع‌رسانی دهه وقف و روزشمار وقف از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه وقف است.

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha