شهید سلیمانی بهترین الگو در عرصه‌های مختلف برای جوانان است
کد خبر: 3928505
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

شهید سلیمانی بهترین الگو در عرصه‌های مختلف برای جوانان است

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمان ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی فراوانی دارد و شهید قاسم سلیمانی ارزشمندترین سرمایه فرهنگی و بهترین الگو در عرصه‌های مختلف برای جوانان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره کتابخانه‌های عمومی استان، عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز شنبه، 19 مهرماه در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی شهرستان کوهبنان گفت: باید به شیوه‌های مختلف، ایجاد جاذبه شود تا مراجعه‌کنندگان با رغبت بیشتری وارد کتابخانه شوند و به مطالعه و امانت کتاب مبادرت ورزند.

وی افزود: کوهبنان در گذشته و حال سابقه‌ای طولانی در فرهنگ‌‌ دارد؛ لذا باید تلاش شود تا آثار و کتب علما، دانشمندان، شاعران و فرهیختگان کوهبنان برای کتابخانه‌های شهرستان تهیه شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کتابخانه، محل اعتلا و دانایی جامعه است و مطالعه‌کنندگان برند فرهنگی هر منطقه هستند که باید با شوق و ذوق در فضای کتابخانه حضور پیدا کنند. سردار شهید قاسم سلیمانی افتخار جهان اسلام و تشیع است و باید وصیت‌نامه این شهید بزرگوار در دید عموم مراجعه‌کنندگان قرار گیرد. جا دارد وصیت‌نامه این شهید در قالب لوح‌هایی زیبا تهیه و به مدارس شهرستان اهدا شود تا دانش‌آموزان بیشتر و بهتر با فرهنگ ‌ایثار و شهادت مأنوس شوند.

نماینده مردم‌ کوهبنان و زرند در مجلس گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی جهانی است که عمر خود را صرف مجاهدت و خدمت‌رسانی به جامعه انسانی کرد، این شهید عزیز آثاری دارد‌ که می‌تواند برای دهه‌های آینده بسیار مؤثر و ارزشمند واقع شود. اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی جلسات خود را در کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار کند دبیران و مربیان پرورشی مدارس بیشتر از فضای کتابخانه‌ها بهره ببرند و دانش‌آموزان را ترغیب کنند تا از کتب کتابخانه بیشتر بهره ببرند.

شریعی تأکید کرد: استان کرمان ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی فراوانی دارد، شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه فرهنگی است که بهترین الگو در عرصه‌های مختلف برای جوانان است.

انتهای پیام
captcha