کمک 20 میلیارد تومانی البرزی‌ها به دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: 3929271
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

کمک 20 میلیارد تومانی البرزی‌ها به دانش‌آموزان نیازمند

مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای شروع طرح «شورعاطفه‌ها»، 20 میلیارد تومان برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند استان البرز کمک کرده‌اند.

کمک 20 میلیارد تومانی البرزی‌ها به دانش‌آموزان نیازمند

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت وگو با ایکنا از البرز با اعلام اینکه ۶۵ درصد از خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز از سوی خیّران تأمین می‌شود، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای شروع طرح «شورعاطفه‌ها»، 20 میلیارد تومان برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند استان البرز کمک کرده‌اند.
وی افزود: کمک‌هایی که در شور عاطفه‌های امسال جمع‌آوری شد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت به طوری که بر اساس آمارهای جمع‌آوری شده حدود 150 درصد رشد داشته است.
محمدی فرد ادامه داد: نیکوکاران استان در بیش از ۲۰۰ مرکز نیکوکاری، این نهاد را در انجام وظایف امور فرهنگی یاری می‌کنند و درنتیجه این فعالیت‌ها تاکنون ۳۵۰ تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه‌شده است و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور حمایت از دانش‌آموزان نیازمند ادامه دارد.
وی یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کدمهربانی #026*۸۸۷۷* و یا با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش‌آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام
captcha