برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3931051
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن در کرمانشاه

در ایام دهه وقف ۱۱ کرسی تلاوت و تفسیر و ۳۰ محفل انس با قرآن در کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برنامه‌های قرآنی اجرایی استان در دهه وقف، اظهار کرد: در این ایام در استان ۱۱ کرسی تلاوت و تفسیر و ۳۰ محفل انس با قرآن برگزار شد.

وی افزود: کرسی‌ها و محافل انس با قرآن از ۲۴ مهر همزمان با دهه وقف در استان با تلاوت قاریان ممتاز آغاز شد و تا ۳ آبان‌ماه سال‌ جاری ادامه دارد. این محافل در نقاط مختلف استان در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: ۴۰ محفل و کرسی تلاوت در بقاع متبرکه، مساجد، مراکز نظامی و ادارات استان در طول این ایام برگزار شده است.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه ایام دهه وقف امسال استان کرمانشاه معطر به قرآن کریم شد، گفت: ۱۱ کرسی تلاوت و تفسیر در بقاع متبرکه با حضور قراء و مفسرین قرآن استان برگزار شد. امسال برنامه‌های قرآنی جزء شاخص‌ترین برنامه‌های اجرایی اوقاف کرمانشاه در دهه وقف بود.

وی در پایان به اهمیت پرداختن به برگزاری کرسی‌های تلاوت در استان اشاره و بیان کرد: موضوع کرسی‌های تلاوت، خواندن و گوش‌دادن به آیات وحی است و این دو موضوع از چنان اهمیتی برخوردار است که توجه به برپایی کرسی‌های تلاوت را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام
captcha