کمک ۱۰ میلیارد تومانی هرمزگانی‌ها به جشن «شور عاطفه‌ها»
کد خبر: 3931463
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

کمک ۱۰ میلیارد تومانی هرمزگانی‌ها به جشن «شور عاطفه‌ها»

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از کمک ۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومانی مردم استان به جشن شور عاطفه‌ها خبر داد.

علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: شور عاطفه‌های امسال با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» از 15 شهریورماه آغاز و تا 11 مهرماه در سراسر کشور ادامه داشت و بر همین اساس مبلغ 9 میلیارد و 930 میلیون تومان توسط مردم خیر هرمزگان به دانش‌آموزان نیازمند کمک شد. از این مقدار، مبلغ 941 میلیون تومان به‌صورت نقدی و هشت میلیارد و 989 میلیون تومان به‌صورت کالا بوده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دائمی دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و لزوم استفاده از گوشی هوشمند و تبلت، افزود: در این شور عاطفه‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که بخشی از کمک‌های نقدی به تهیه اقلام آموزشی مجازی مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند ازجمله تبلت یا گوشی هوشمند اختصاص یابد و در اسرع وقت بین این دانش‌آموزان توزیع شود تا آنان نیز مانند سایر دانش‌آموزان بتوانند بهره لازم را از آموزش‌های مجازی آموزش‌وپرورش ببرند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز و بیش از 4 هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد در استان هرمزگان هستند و از خدمات تحصیلی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

الهیاری ضمن قدردانی از خیرین استان، بیان کرد: مردم نیکوکار هرمزگان می‌توانند برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند استان از طریق کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین واریز نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در تهیه ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha