پویش «جرم بزرگ» بار دیگر در فضای مجازی فعال شد
کد خبر: 3932184
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

پویش «جرم بزرگ» بار دیگر در فضای مجازی فعال شد

پویش «جرم بزرگ» بار دیگر به دلیل حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین دوباره نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم(ص) با گستره بیشتری در فضای مجازی به جریان افتاد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مهدی محمدی، رئیس فرهنگسرای رسانه، از راه‌اندازی دوباره پویش «جرم بزرگ» خبر داد و گفت: فرهنگسرای رسانه (شهریور امسال) در نخستین روز‌های توهین دوباره نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر(ص)، پویش «جُرم بزرگ» را برای محکوم کردن این اهانت توسط اهالی فرهنگ و رسانه راه‌اندازی کرد.

وی افزود: این پویش با استقبال خوبی از سوی اهالی فرهنگ و رسانه روبه‌رو شد و صد‌ها چهره رسانه‌ای و فرهنگی به آن پیوستند. این پویش پس از حمایت رئیس جمهوری فرانسه از این «جُرم بزرگ» بار دیگر به جریان افتاد و این بار از عموم مردم دعوت می‌شود که با انتشار پستی مشترک در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، انزجار خود از تکرار توهین نشریه فرانسوی زبان «شارلی ابدو» و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این جرم بزرگ را به نمایش بگذارند.

رئیس فرهنگسرای رسانه اظهار کرد: این پویش با هشتگ‌های #جرم‌بزرگ #تروریسم‌رسانه‌ای #شارلی‌ابدورسانه_نیست به زبان فارسی و Greatcrime# #Mediaterrorism و #CharlieHebdoisnotmedia به زبان انگلیسی و هشتگ‌های مشابهی به زبان‌های فرانسوی و عربی این اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم می‌کند.

«محمدی» گفت: علاقه‌مندان برای پیوستن به این پویش و دریافت پست اختصاصی خود می‌توانند به صفحه رسمی فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی به نشانی @farhangsararesaneh مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha