کارناوال شادی در البرز راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3932569
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
همزمان با روز ملی استکبارستیزی؛

کارناوال شادی در البرز راه‌اندازی می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز اعلام کرد: به مناسبت ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع ) و روز ملی استکبارستیزی ۱۰۰ کاروان شادی دانش‌آموزی در محلات این استان فعال شده است.

کارناوال شادی در البرز راه‌اندازی می‌شود

مجتبی فریدونی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع ) و روز ملی استکبارستیزی ۱۰۰ کاروان شادی دانش‌آموزی در محلات این استان فعال شده است.
وی افزود: این کاروان‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تا روز 13 آبان به اجرای برنامه‌های مانند سرود در محلات مختلف استان می‌پردازند.
این مسئول هدف از راه‌اندازی این کاروان‌های دانش‌آموزی در فضای حقیقی را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، بیان حماسه‌آفرینی دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس به زبان شعر و سرود به نسل نو، اعلام در صحنه‌بودن دانش‌آموزان در دفاع از ارزش‌ها و حریم ولایت و لبیک‌گویی دانش‌آموزان به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در گام دوم انقلاب ذکر کرد.
وی یادآور شد: مسابقه بزرگ گام اول سقوط اول و گام دوم سقوط آخر آمریکا درفضای مجازی نیز در قالب نماهنگ، پادکست، فیلم کوتاه و سایرمحورهای فرهنگی و هنری درگروه سنی دانش‌آموزان تا ۲۰ آیان ۹۹ فراخوان شده است.
این مسئول موضوعات این مسابقه را گام دوم انقلاب،استکبارستیزی، چه کنیم که هیچ ظلمی درجهان رخ ندهد، کرونا و استکبارستیزی، فعالیت‌های ابتکاری عنوان کرد.
فریدونی گفت : بازدید از لانه جاسوسی، اهدا یک هدیه انجمنی به پدر و مادر، اهدای کتاب تاریخ مستطاب آمریکا و جوایز نقدی ازبرنامه های مهم این اتحادیه در استان به مناسبت روز ملی استکبارستیزی و روز دانش‌آموز است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز ادامه داد: به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با روز ملی استکبارستیزی یک کلیپ دو دقیقه‌ای ازبرنامه‌های حوزه ستادی استان تدوین و انتشاریافته است.
فریدونی از حضور دانش‌آموزان در مراسم ۱۳ آبان و کارناوال خودرویی استکبارستیزی با همراهی دانش‌آموزان و خانواده‌های انجمنی به عنوان دیگر برنامه‌های البرز یاد کرد.
وی تاکید کرد: توزیع بسته‌های معیشتی همراه با هدیه فرهنگی به مناسبت جشن ولادت حضرت محمد(ص) و روز ملی استکبارستیزی با مشارکت خیرین و دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی البرز از برنامه‌های دیگر البرز در این روز به یادماندنی در تاریخ است.

انتهای پیام
captcha