عملیات زیر ساخت‌های اقتصادی منطقه ویژه نمین سرعت می‎گیرد
کد خبر: 3932861
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

عملیات زیر ساخت‌های اقتصادی منطقه ویژه نمین سرعت می‎گیرد

استاندار اردبیل گفت: تامین اعتبار مناسب پیمانکاران، افزایش ماشین آلات و تامین مصالح عملیات اجرایی زیرساخت‌های اساسی منطقه ویژه اقتصادی در حوزه‌های مختلف سرعت می‌گیرد.

تسریع در زیر ساخت‌های اقتصادی منطقه ویژهبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، ۱۲ آبان‎ماه، در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین، گفت: ایجاد زیرساخت‌های اساسی جزء تعهدات ما بوده که زیرسازی بخشی از خیابان‌ها و جاده دسترسی انجام شده وهمچنین برای برق رسانی تیرریزی اتفاق افتاده است. استاندار اردبیل با بیان اینکه پیمان اول برق رسانی انجام شده است، افزود: پیمان دوم این بخش در حال پیگیری است که برق رسانی۱۷مگاواتی در این منطقه ویژه انجام می‌شود گرچه در محدوده برق رسانی شده واحد‌های موجود مشکل برق ندارند.
وی گاز رسانی در این محدوده را یادآور شد و تصریح کرد: گازرسانی برای منطقه ویژه اتفاق افتاده که خوشبختانه برای سرمایه گذاران یک فرصت استثنایی جهت بهره مندی از مزایای منطقه ویژه اقتصادی پیش آمده باید نهایت استفاده را بکنند.
بهنام‌جو با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهت سرمایه گذاری‌های بزرگ باید مشوق لازم را برای سرمایه گذار مهیا کند، اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل امور اراضی در تمدید قرارداد اراضی این منطقه اقدام و نهایت تلاش و همکاری خود را جهت کاهش قیمت اراضی بکار گرفته اند.
استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: با تلاش عوامل راه و شهرسازی آغاز عملیات زیرسازی جاده دسترسی این منطقه آغاز شده و باید قبل آغاز فصل سرد سال تکمیل شود و تامین اعتبار جاده دسترسی منطقه ویژه اقتصادی انجام شده است.
وی با بیان اینکه تا خردادماه ۱۴۰۰ زیرسازی و روسازی زیر ساخت‌ها باید پیشرفت مناسب داشته باشد، تأکید کرد: اگر زیرساخت‌ها خوب انجام شود سرمایه گذاران بزرگ جهت سرمایه گذاری در این بخش رغبت بیشتری از خود نشان خواهند داد.

انتهای پیام
captcha