وضعیت اراک، خمین و ساوه مشکی شد
کد خبر: 3933239
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

وضعیت اراک، خمین و ساوه مشکی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس آخرین آمار و اخبار وضعیت شهرستان‌های استان مرکزی از لحاظ میزان شیوع کرونا در دوازدهم آبان ماه ۹۹، شهرستان های اراک، خمین و ساوه در وضعیت مشکی قرار دارند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان با بیان اینکه شهرستان‌های دلیجان، تفرش، آشتیان، شازند، فراهان، کمیجان، محلات و زرندیه در وضعیت قرمز و شهرستان خنداب نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد، هشدار داد: متأسفانه شهرهای اراک، خمین و ساوه در وضعیت مشکی قرار گرفتند که با توجه به افزایش روز افزون آمار مبتلایان و متوفیان، در صورت استمرار این شرایط و عدم توجه مردم به پروتکل‌های بهداشتی، روزهای خوبی برای سلامت استان پیش‌بینی نمی‌شود.

جمالیان اظهار کرد: رعایت مقررات بهداشتی تنها یک شعار نیست و باید واقعا برای سلامت خودمان ارزش قائل شویم، بهداشت بدون عمل تنها یک شعار است و مطمئنا با شعار دادن نه تنها شرایط خوب نمی‌شود، بلکه وضعیت بسیار وخیم‌تر هم خواهد شد.

وی بیان کرد: به مرحله‌ای رسیده‌ایم که مسئولان و مدیران ارشد استانی نیز پا به پای کادر درمان وارد میدان مبارزه و نفس گیر کرونا ویروس شده‌اند و جای تاسف دارد که بعضی از مردم با سهل‌انگاری و غفلت علاوه بر تهدید جان و سلامتی خود، تلاش‌های شبانه روزی مسئولان را هدر می‌دهند.

جمالیان در پایان گفت: بهتر است بعضی از اشخاص از خواب غفلت بیدار شده و کمی تامل کنند. زیرا اگر این اتفاقات ناگوار برای خودشان یا عزیزانشان رخ دهد، ممکن است کاری از دست کادر درمان بر نیاید.

یادآور می‌شود؛ بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در شهرستان‌های ساوه، اراک، خمین و دلیجان از امروز، چهاردهم آبان با محدودیت کاری مواجه و همگی موظف به رعایت این مصوبه هستند و فرمانداران تکلیف دارند نسبت به نظارت دقیق اهتمام ویژه داشته باشند.

وضعیت اراک، خمین و ساوه مشکی شد

انتهای پیام
captcha