آموزش شیوه‌های نوین تجارت الکترونیک؛ رمز موفقیت طرح توسعه مشاغل خانگی
کد خبر: 3933734
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

آموزش شیوه‌های نوین تجارت الکترونیک؛ رمز موفقیت طرح توسعه مشاغل خانگی

سرپرست فرمانداری محلات گفت: اعتقاد داریم با آموزش و توانمندسازی افراد و اتصال آنان به بازار و آموزش شیوه‌های نوین تجارت، از جمله تجارت الکترونیک می‌توان اجرای موفقیت‌آمیز این طرح را شاهد بود.

محمدرضا ناظری، سرپرست فرمانداری محلات در حاشیه افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این شهرستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، توسعه اشتغال و رفع معضل بیکاری را یکی از مهمترین دغدغه‌های تمامی دولت‌ها در دوران مختلف دانست و با اشاره به عقد تفاهم‌نامه بین وزارت تعاون و جهاد دانشگاهی با هدف توسعه مشاغل خانگی با رویکرد آموزش محور بودن، اظهار کرد: به موجب این طرح برخی مشاغل مشخص شده و آموزش‌هایی به واجدان شرایط که متقاضی شرکت در طرح هستند، ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان محلات به عنوان دبیرخانه این طرح در جنوب شرق استان مرکزی معرفی شده و شهرستان‌های خمین، مخلات و دلیجان را تحت پوشش دارد، تصریح کرد: توجه به شاخصه‌های تکمیلی در اجرای این طرح و در نظر گرفتن مشوق برای شرکت‌کنندگان ضروری است و امید است در وانفسای بیکاری این طرح باری از مشکلات بسیاری از خانواده‌ها که با درد بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند، بردارد.

ناظری بیان کرد: طرح مذکور کم هزینه و در توسعه اقتصادی خانواده‌ها مؤثر است و متقاضیان اگر همت داشته باشند می‌توانند به موفقیت دست یافته و شغلی پایدار را برای خود ایجاد کنند. تاکنون70 نفر از محلات در این طرح ثبت نام کرده‌اند، اما این رقم کافی نیست و برای افزایش متقاضیان باید تبلیغات بیشتری صورت پذیرد.

سرپرست فرمانداری محلات در پایان گفت: بسیار امیدواریم طرح توسعه ملی مشاغل خانگی بخشی از مشکلات اشتغال شهرستان را رفع کند. اعتقاد داریم با آموزش و توانمندسازی افراد و اتصال آنان به بازار و آموزش شیوه‌های نوین تجارت، از جمله تجارت الکترونیک می‌توان اجرای موفقیت‌آمیز این طرح را شاهد بود.

انتهای پیام
captcha