رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی معارفه شد
کد خبر: 3934471
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی معارفه شد

طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسن دهقانی به سمت رئیس جدید اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف این استان منصوب شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسن دهقانی به سمت رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان منصوب شد.

براساس این گزارش؛ حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف استان شامگاه روز گذشته، 19 آبان ماه در مراسم تکریم  معارفه رؤسای ادارات امور قرآنی و حقوقی و ثبتی این اداره کل گفت: تمسک جُستن به اهل‌بيت(ع) و چنگ زدن به قرآن از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم ولی گاهی اوقات به دلیل اینکه درمشغله‌های دنیوی غرق شده‌ایم از این امر مهم دور می‌مانیم.

وی با اشاره به اینکه توسل به قرآن و اهل‌بیت(ع) سدی در برابر هر نوع آسیب فرهنگی و اجتماعی است، اظهار کرد: حرکت در مسیر قرآنی زندگی انسان را دچار تحول کرده و زمینه ماندگاری نام نیک را فراهم می‌کند. آشنایی کارکنان اوقاف و خانواده آنان با مفاهیم و معارف قرآن از رسالت‌های اداره قرآنی اوقاف است و اگر قرار است به واسطه قرآن منشاء هدایت مردم باشیم لازم است در گام اول خودمان با آیات گره خورده و نسبت به آموزه‌های قرآنی بیگانه نباشیم.

یادآور می‌شود؛ حجت‌الاسلام حسن دهقانی به سمت رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام محمدرضا آسوده تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha