پوستر مسابقه طراحی «از قاسم تا محسن» در تبریز رونمایی شد
کد خبر: 3939068
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

پوستر مسابقه طراحی «از قاسم تا محسن» در تبریز رونمایی شد

پوستر و فراخوان سوگواره شعر فاطمی و مسابقه طراحی «از قاسم تا محسن» با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی رونمایی شد.

پوستر مسابقه طراحی «از قاسم تا محسن» در تبریز رونمایی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، پوستر و فراخوان سوگواره شعر فاطمی و مسابقه طراحی «از قاسم تا محسن»، امروز 15 آذرماه، با حضور حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز در محل مصلای امام خمینی(ره) تبریز رونمایی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در این آئین گفت: سوگواره شعر فاطمی سیره و منش سیاسی حضرت زهرا(س) و برکات قیام آن حضرت در دفاع از اصل امامت و ولایت را مورد توجه اهل شعر قرار دهد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک فرمانده نظامی نبود بلکه یک مکتب بود، افزود: باید تلاش کنیم تا مکتب شهید سلیمانی را بیش از پیش تبیین کنیم.

آل‌هاشم افزود: زبان هنر بهترین راه برای بیان عظمت علمی شهید فخری‌زاده است، این عظمت علمی شهید بود که دشمن را به هراس انداخت.

گفتنی است، با توجه به فرارسیدن ایام شهادت پرافتخار فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران، سردار حاج قاسم سلیمانی و نیز جنایت ایادی کفر و استکبار در پی شهادت دانشمند هسته‌ای، شهید دکتر حاج محسن فخری‌زاده و اهمیت پاسخ هنرمندانه به این وقاحت، معاونت فرهنگی و اجتماعی کلانشهر تبریز مسابقه طراحی پوستر و تصویرسازی برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha