ترور شهید فخری‌زاده برای انتقام از ایستادگی عادلانه ایران در برابر مسائل جهان اسلام است
کد خبر: 3939927
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین:

ترور شهید فخری‌زاده برای انتقام از ایستادگی عادلانه ایران در برابر مسائل جهان اسلام است

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، هدف رژیم صهیونیستی از ترور دانشمند هسته‌ای ایران را انتقام از ایستادگی عادلانه ایران در برابر مسائل جهان اسلام توصیف کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری العهد، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که ترور شهید «محسن فخری‌زاده»، دانشمند هسته‌ای ایران برای انتقام‌گیری از ایران به دلیل ایستادگی عادلانه آن در برابر مسائل جهان اسلام و در رأس آن مسئله فلسطین است.

«زیاد النخاله» در ششمین کنفرانس بین‌المللی اتحادیه جهانی علمای مقاومت که در بیروت برگزار شد، با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده، گفت: دشمن صهیونیستی تلاش می‌کند هر چه داریم، حتی علم را از ما بگیرد و ترور محسن فخری‌زاده در همین راستا بود.

النخاله با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با تسلیحات آمریکایی و صهیونیستی در منطقه دست به کشتار می‌زند، گفت: ترور  فخری‌زاده برای انتقام‌گیری از ایران بود، زیرا ایران عادلانه در برابر مسائل ایستاده است.

دبیرکل جهاد اسلامی بر لزوم تقویت اتحاد میان حامیان مقاومت و فلسطین برای پایان دادن به تجاوزها و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: امروز ما وظیفه داریم برای پایان دادن به تجاوزها علیه خود و علیه امت‌مان هر چقدر می‌توانیم ایستادگی و فداکاری کنیم.

وی افزود: اتفاقات امروز که زیر چتر حمایتی آمریکا و با هدف پیشرفت پروژه صهیونیسم در کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) انجام می‌شود، مغایر با اسلام و تاریخ است. شاهزاده‌هایی که گمان می‌کنند با این رفتارهای بی‌پروایانه خود می‌توانند همه چیز را نابود کنند، در خیال باطل به سر می‌برند، قدرت پول و رسانه قادر به تغییر عقاید مردم نیست.

النخاله تأکید کرد: آنهایی که تصور می‌کنند رژیم صهیونیستی تا ابد از آنها حمایت خواهد کرد، سخت در اشتباهند.

انتهای پیام
captcha