گره از کار تولید باز کنیم / ضرورت ایجاد موج پویایی و تحرک در جامعه
کد خبر: 3940117
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

گره از کار تولید باز کنیم / ضرورت ایجاد موج پویایی و تحرک در جامعه

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه یکی از فاکتورهای اقتصاد و اقتدار ملی، تولید است و همه موظف هستیم گره از کار تولید باز کنیم، تأکید کرد: مشکلات نباید در عزم و اراده ما خللی ایجاد کند بلکه باید با پویایی و تحرک، جامعه را امیدوار کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 19 آذرماه در جلسه شورای اداری استان که در سالن غدیر استانداری این استان برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان و ورود مساجد به عنوان پایگاه‌های حمایتی، اظهار کرد: خوبشختانه تاکنون گروه‌های بسیاری برای اجرای طرح بسیج شدند و اقدامات مطلوبی نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در جریان شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اقدامات خوبی در استان مرکزی انجام شده است، اما لازم است مراقبت‌ها ادامه‌دار باشد. شرایط سخت است و اگر به مرغداری‌ها سرایت کند آسیب سنگینی را متحمل می‌شویم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی همچنین به موفقیت استان در کنترل بیماری کووید ۱۹ اشاره و بیان کرد: زمستان در پیش است و باید مراقب شرایط باشیم. امیدست به زودی واکسن مناسب با عملکرد مطلوب در اختیار قرار گیرد، اما تا آن زمان باید حساسیت لازم در تولید واکسن داخلی و واردات اعمال شود.

امام جمعه اراک افزود: فعالیت مسئولان تا هشت ماه آینده با جدیت ادامه داشته باشد. برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز تدبیر خواهیم داشت و جامعه را آماده می کنیم تا انتخاباتی با شکوه و فعال رقم خورد، اگر ۵۰ میلیون نفر حائز شرکت در رأی‌گیری انتخابات هستند حداقل باید ۴۰ میلیون پای صندوق حاضر شوند. خوشبختانه در حوزه انتخابات به صورت نسبی در استان درگیر حاشیه خاصی نیستیم.

وی ضروت توجه به آموزش و مهارت‌آموزی را مورد تأکید قرار داد و افزود: از تمام ظرفیت‌های استان می‌توان برای آموزش فنی‌و‌حرفه ای استفاده کرد و در صورت بروز مشکل برای برگزاری کلاس‌های حضوری آموزش مجازی دنبال شود. نباید مشکلات در عزم و اراده ما خللی ایجاد کند، سستی، تنبلی و مرده‌دلی را نباید در جامعه تزریق کنیم بلکه باید با پویایی و تحرک، جامعه را امیدوار کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: همه ارکان اقتصادی کشور و مسئولان و بانک‌ها باید کمک کنند تا از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود، امروز باید جبهه کار، تولید و اقتصاد را مدنظر داشت و در این جبهه مردانه ایستاد و جنگید. یکی از فاکتورهای اقتصاد و اقتدار ملی، تولید است و همه موظف هستیم گره از کار تولید باز کنیم.

انتهای پیام
captcha