رقابت 241 متسابق در مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران ودجا
کد خبر: 3940564
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

رقابت 241 متسابق در مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران ودجا

مسابقات قرآن کارکنان پایور و خانواد‌ه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گروه همسران و بانوان شاغل، روز گذشته با رقابت بیش از 241 نفر برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مسابقات قرآن کارکنان پایور و خانواد‌ه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گروه همسران و بانوان شاغل، روز گذشته، 21 آذرماه در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ جزء و مفاهیم جزء بیستم تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی و اذان به میزبانی اداره تنزیل صاایران برگزار شد.

این مسابقات که به صورت غیرحضوری و از طریق نرم‌افزار Adobe Connect برگزار شد، با قضاوت زهرا صریحی‌نژاد، منصوره سرمدی، فاطمه شیرازی در حسن حفظ، حوریه عقبایی، هاجر حیدری، مریم تقی‌زاده، فرشته مسجدی‌نژاد و فاطمه شریفی در وقف و ابتدا، اعظم الماسی، فاطمه ابراهیمی، محبوبه کاتب، معصومه عباسی نظری و مرجان نیاورانی در تجوید، شیما چنگی، ایمان صحاف، سکینه جعفر‌زاده، اعظم الوندی و زهرا بهاری در صوت، نجات صحاف، زهره مقدسی، مریم امیر یوسفی، زینب آقایی و هاجر اسوار در لحن همراه بود.

بنابراین گزارش تعداد متسابقین در رشته حفظ کل و 15 جزء، 57 نفر، در رشته حفظ 20 و 10 جزء حدود 66 نفر، در رشته حفظ پنج جزء، 41 نفر، در رشته قرائت تحقیق در بخش همسران و رشته ترتیل در بخش بانوان شاغل 38 نفر  و در رشته قرائت تحقیق بانوان شاغل و ترتیل همسران نیز 39 نفر بوده است.

همچنین رشته مفاهیم در قالب پاسخگویی به ۴۰ سؤال تستی از طریق پایگاه اینترنتی انجام شد. برابر سهمیه وزارت دفاع، نفرات برتر هر رشته، به مسابقات نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha