برگزاری ۴۰ محفل قرآنی یادبود سردار شهید سلیمانی در کرمانشاه
کد خبر: 3942979
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

برگزاری ۴۰ محفل قرآنی یادبود سردار شهید سلیمانی در کرمانشاه

به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ۴۰ محفل انس با قرآن در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری ۴۰ محفل قرآنی یادبود سردار شهید سلیمانی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در آستانه اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان سلسله محافل قرآنی متعددی در بقاع و اماکن متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی این محافل براساس وضعیت شهرستان‌ها به شیوه حضوری یا مجازی برگزار می‌شود که البته در صورت برگزار شدن این محافل به شیوه حضوری حداقل افراد با رعایت کامل شیوه‌های بهداشتی در محافل حضور دارند.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه شهید سلیمانی و همه شهدا تربیت یافتگان مکتب قرآن و عترت هستند، گفت: حاج قاسم ختم کلامش در تمام سخنانش آرزوی شهادت بود که باید این ویژگی تبیین شود تا به عنوان الگوی شاخص در برابر چشمان ما قرا بگیرد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به اینکه انس با قرآن ما را در مسیر زندگی سعادتمند قرار می‌دهد، تصریح کرد: ۱۳ دی‌ماه، سالگرد شهادت شهید سلیمانی با چهلم شهید فخری‌زاده با هم قرار گرفته‌اند که امیدواریم به برکت این خون‌ها اتحاد، همبستگی و روحیه وحدت در بین مردم و مسئولان بیشتر شود و گام‌های بلندتری به سوی اهداف عالی انقلاب برداشته شود.

یادآور می‌شود، بقاع متبرکه، مساجد، حوزه‌های علمیه، مراکز نظامی، مؤسسات قرآنی و مؤسسات خیریه مجری برگزاری محافل انس یاد شده در استان کرمانشاه هستند.

انتهای پیام
captcha