معرکه‌گیری نادان‌های سیاسی تاثیری در اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب ندارد
کد خبر: 3943960
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

معرکه‌گیری نادان‌های سیاسی تاثیری در اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب ندارد

امام جمعه خرمدره گفت: معرکه‌گیری ‌برخی از افراد نادان سیاسی تأثیری در اراده مردم در پاسداری از آرمان‌های اصیل انقلاب، نظام اسلامی و به‌ویژه خون شهیدان نخواهد داشت.

معرکه‌گیری برخی نادان‌های سیاسی تاثیری در اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب نداردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور، امام جمعه خرم‌دره، دوشنبه، ۸ دی‌ماه در جلسه گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حماسه ۹ دی ماه با اشاره به سوء استفاده عده‌ای از افراد از اعدام روح‌الله زم، اظهار کرد: فتنه‌گرانی که در رثای روح‌الله‌زم، جاسوس و فتنه‌گر رسانه‌ای معدوم سوگواری می‌کنند و با توهین به شهدا، او را شهید می‌نامند مصداق بارزی از خوارج نهروان هستند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در دفاع از آرمان‌های شهدا لحظه‌ای کوتاه نخواهند آمد، اضافه کرد: معرکه‌گیری ‌برخی از افراد نادان سیاسی تأثیری در اراده مردم در پاسداری از آرمان‌های اصیل انقلاب و نظام اسلامی و به ویژه خون شهیدان نخواهد داشت.

امام‌جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت فقیه همواره کلید عبور از بحران‌ها در کشورمان بوده است، تصریح کرد: خودباختگان غرب‌گرا باید بدانند که پیمان مستحکم عشق و عاطفه بین مردم و مقام معظم رهبری چنان مستحکم است که با یاوه‌گویی شبث‌ها و ابوموسی اشعری‌ها متزلزل نخواهد شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با بیان جایگاه بسیار والای این شهید والا مقام، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی حامی مظلومان جهان و خار چشم دشمنان اسلام بود و ترور ایشان نشان از ضعف دشمنان است.

انتهای پیام
captcha