شهید سلیمانی عزم مظلومان جهان را برای مقابله با آمریكا چندین برابر كرد
کد خبر: 3945148
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

شهید سلیمانی عزم مظلومان جهان را برای مقابله با آمریكا چندین برابر كرد

فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: این مجاهد نستوه و سمبل مقاومت که لباس شهادت برازنده قامت رعنای وی بود، عزم مردم ایران و مظلومان جهان برای مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکای جنایتکار و حامیان و منافقان کوردل را چند برابر کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 13 دی‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی گفت: امروز انقلاب اسلامی با حضور جوانان، مردان و زنانی غیرتمند به‌خصوص نیروهای مسلح کشور در همه عرصه‌ها توانسته با قدرت و استقامت در مقابل استکبار جهانی قد علم کند و در مقابل هرکس که به دنبال ضربه زدن به این نظام و انقلاب است، بایستد.

وی افزود: امروز در پاسداشت مقام و جایگاه سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و در سالگرد شهادتش یک‌صدا فریاد می‌زنیم و اینک با خود عهد و پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون راه سردار رشید و شجاع اسلام و شهدا والامقام را زنده نگه داشته و همواره در این مسیر گام برداریم.

حبیبی تأكید كرد: این مجاهد نستوه و سمبل مقاومت که لباس شهادت برازنده قامت رعنای وی بود، عزم مردم ایران و مظلومان جهان برای مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکای جنایتکار و حامیان و منافقان کوردل را چند برابر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس در پایان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارکنان فرماندهی انتظامی استان  سالروز شهادت بزرگ مرد جهاد و مقاومت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم شهیدپرور استان فارس تسلیت گفت.

انتهای پیام
captcha