بدعهدی غربی‌ها با پاسخ ملت ایران مواجه خواهد شد
کد خبر: 3946792
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

بدعهدی غربی‌ها با پاسخ ملت ایران مواجه خواهد شد

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه هرگونه بدعهدی غربی‌ها با پاسخ ملت ایران مواجه خواهد شد، گفت: غنی‌سازی اورانیوم ۲۰ درصد اقدامی در مقابل گستاخی آمریکا است.

غنی‌سازی اورانیوم 20 درصد اقدامی در مقابل گستاخی آمریکا استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام عمران ‌حسینی‌‌نسب، امام جمعه سلطانیه، ظهر امروز، ۲۱ دی‌ در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در توصیف دهه فجر، اظهار ‌کرد: دهه‌فجر دهه طلوع انقلاب، مقطع رهایی از سلطه بیگانگان، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید خاطره‌ها و دهه تجدید میثاق با انقلاب است.

وی با اشاره به دشمنی‌های دشمنان در طول چهل و دو سال از جنگ تحمیلی، تحریم و فتنه‌ها و توطئه‌ها، تصریح کرد: دهه فجر دهه بازخوانی دشمنی‌ها و خیانت‌های رژیم پهلوی است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به شرایط کرونایی کشور و شاید عدم امکان برگزاری مراسم‌ حضوری، گفت: باید با برنامه‌‌ای جایگزین دهه فجر امسال به‌صورت ابتکاری پرشورتر برگزار شود.

حسینی‌نسب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با محوریت حضرت امام خمینی(ره) را ارمغان انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در برنامه و مراسم‌ دهه فجر هم نقش امام و رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب و هم جایگاه ولایت فقیه تبیین شود.

وی ولایت‌مداری را عامل محبوبیت علامه مصباح یزدی و سردار شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: این دو شخصیت همواره مالک‌گونه و عمارگونه تابع ولایت فقیه بوده‌اند و یکی جانش را در این راه فدا کرد و دیگری با قلمش به خدمت پرداخت.

این مسئول با اشاره به نقش انکارناپذیر تبعیت از ولایت فقیه در تداوم و انسجام انقلاب، اضافه کرد: هدف اصلی دشمن آسیب زدن به خیمه و ستون انقلاب یعنی ولایت فقیه است و تبیین جایگاه ولایت فقیه خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مردم باید خودجوش در مراسم‌ دهه فجر و البته امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرکت‌کنند و تکبیرهای پشت‌بام‌ها و امثال آن که یادآور مبارزات مردم در دوران انقلاب اسلامی است، خودجوش انجام دهند، افزود: دهه فجر امسال باید طوری برگزار شود که تجدید عهد مردم با انقلاب بیشتر به نمایش گذاشته شود و دشمن شکست فشار حداکثری را تماشا کند.

وی با بیان اینکه عزت ما، استقلال و خودباروی ما ثمره انقلاب اسلامی و خون شهداست، یادآور شد: درخت انقلاب با خون گلگون‌کفن بیش از ۳۰۰ هزار شهید آبیاری شده است لذا همه ما به سهم خود دباید پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب باشیم.

امام جمعه سلطانیه با تقدیر از آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد در مرکز هسته‌ای، اظهار کرد: اقدام انقلابی آغاز مجدد غنی‌سازی ۲۰ فعالیتی در مقابله با گستاخی دشمنان است.

انتهای پیام
captcha