حجره طلبگی و بیت قدیمی امام(ره) در اراک و خمین گلباران می‌شود
کد خبر: 3950802
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
به مناسبت دهه فجر؛

حجره طلبگی و بیت قدیمی امام(ره) در اراک و خمین گلباران می‌شود

به مناسبت فرا رسیدن چهل‌ و‌ دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حجره طلبگی امام خمینی(ره) در اراک و بیت قدیمی آن حضرت در خمین گلباران می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فردا، 12 بهمن حجره طلبگی امام خمینی(ره) در اراک و بیت قدیمی آن حضرت در خمین گلباران می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس دانشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در این باره گفت: سال‌هاست که حجره طلبگی حضرت امام خمینی(ره) در اراک و بیت قدیمی ایشان در خمین گلباران و مورد استقبال شهروندان قرار می‌گیرد. انقلاب حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد که هر مرد و زن ایرانی بر آن واقف است.

 وی تصریح کرد: امسال شیوع بیماری کرونا اجرای برنامه‌های هرساله را تحت‌الشعاع قرار داده است و قرار بر این است برنامه‌های یاد شده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تنها با حضور مسئولان برگزار شود. برگزاری شورای اداری استان، نواخته شدن زنگ انقلاب، گلباران و عطرافشانی بیت قدیمی امام خمینی(ره) در خمین با حضور مسئولان از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

دانشی ادامه داد: صبح فردا، 12 بهمن همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک نواخته شده و حجره طلبگی ایشان در این مدرسه علمیه گلباران می‌شود. حسین بختیاری، فرماندار اراک و حجت‌الاسلام میرمهدی، مدیر حوزه علمیه امام راحل در این شهرستان سخنرانان این مراسم هستند.

انتهای پیام
captcha