تدارک ۴۰ محفل انس با قرآن در ایام‌الله دهه فجر در کرمانشاه
کد خبر: 3950848
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

تدارک ۴۰ محفل انس با قرآن در ایام‌الله دهه فجر در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با تشریح ویژه‌‎برنامه‌های قرآنی اوقاف در ایام‌الله دهه فجر، از برگزاری ۴۲ محفل انس با قرآن کریم در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب قرآنی است، اظهار کرد: یکی از دستاورد‌های پیروزی انقلاب، فراهم شدن بستر مناسبات دینی و فرهنگی و نهادینه شدن آموزه‌های قرآنی در جامعه است.

وی یکی از برنامه‌های ویژه دهه فجر سازمان اوقاف را اجرای برنامه‌های قرآنی دانست و افزود: امسال در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۴۰ محفل انس با قرآن به‌همت اداره امور قرآنی اداره اوقاف در کرمانشاه برگزار و فضای استان آکنده به عطر قرآن خواهد شد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با بیان اینکه اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه در نظر دارد تا برنامه‌ریزی لازم برای برگزای ویژه برنامه‌های قرآنی به بهترین نحو انجام شود، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه، مساجد، مراکز قرآنی، مراکز نظامی، بیمارستان‌ها، حوزه‌های علمیه و مؤسسات خیریه، برپایی ۱۰ کرسی تلاوت و تفسیر در بقاع متبرکه و مساجد، تکریم از بانوان قرآنی در سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، برگزاری همایش تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع قرآن کریم، برگزاری مسابقات قرآن، برگزاری نشست گفتمان انقلاب اسلامی از منظر قرآن کریم و نشست سبک زندگی قرآنی از ویژه برنامه‌های اجرایی این ایام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به دستاورد‌های قرآنی و لزوم تبیین آن برای مردم در پایان تصریح کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی انجام شده از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های قرآنی باید تبیین شوند و برای ترویج مفاهیم قرآنی از آن‌ها بهره گرفت.

انتهای پیام
captcha