برگزاری جشن ازدواج ۵۰ زوج طلبه و بسیجی در تبریز
کد خبر: 3952176
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

برگزاری جشن ازدواج ۵۰ زوج طلبه و بسیجی در تبریز

مراسم ازدواج ۵۰ زوج طلبه و بسیجی با همکاری اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی و سپاه ناحیه غدیر تبریز در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

برگزاری جشن ازدواج ۵۰ زوج بسیجی و طلبه در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مراسم ازدواج ۵۰ زوج طلبه و بسیجی با همکاری اداره کل اوقاف استان و سپاه ناحیه غدیر تبریز امروز، 17 بهمن‌ماه در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، در این مراسم اظهار کرد: امروز یک محفل معنوی و نورانی برپا شده و حاضران این جلسه باید در تمدن‌سازی و لبیک گویی به فرامین رهبری، پیشتاز باشند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به چله دوم انقلاب اسلامی و وظایف و تکالیف محوله در این رابطه، اظهار کرد: امام راحل ویژگی‌های خاص و برجسته‌ای داشته و جامع اضداد بودند، به طوریکه در کانون خانواده اهل سازش و در مقابل دشمن، استکبارستیز بودند.

حسینی با تاکید بر اینکه مصادیق عملی سبک زندگی اهل بیت(ع) در زندگی حضرت امام راحل و پرورش یافتگان مکتب او، همچون سلیمانی‌ها، تجلی می‌یابد، اضافه کرد: این مصادیق، الگوی امروز جامعه و چراغی در مسیر زندگی ما هستند.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، ضمن تبریک به زوج‌های حاضر در مراسم، تاکید کرد: ازدواج و زندگی نیازمند برخی تفاهم‌ها بوده و زوجین باید به پنج نوع بلوغ برسند که به ترتیب شامل «بلوغ جنسی، بلوغ عاطفی، بلوغ اجتماعی، بلوغ اقتصادی و بلوغ عقلی» است.

وی با تاکید بر اینکه رسیدن به این پنج بلوغ، نیازمند ازدواج بوده و به زندگی جهت می‌دهد، گفت: دشمن هزینه‌های بسیاری صرف می‌کند تا بنیان خانواده را در ایران اسلامی خدشه‌دار کند، چراکه فرهنگ ایرانی، خانواده محور است.

حسینی، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد افزایش جمعیت کشور، اضافه کرد: باید در مقابل هجمه‌ها و تبلیغات سوء دشمنان که در تلاش برای کاهش نسل ایرانی هستند، بایستیم؛ برای تمدن‌سازی و زمینه‌سازی ظهور باید نیروی صالح تربیت شود.

انتهای پیام
captcha