کارگاه «آموزش مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3953093
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

کارگاه «آموزش مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی» در همدان برگزار می‌شود

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی و خاطره‌نویسی در همدان خبر داد.

کارگاه «آموزش مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی» در همدان برگزار می‌شودمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: کارگاه تخصصی آموزش مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی و خاطره‌نویسی در همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت‌ نام این کارگاه از روز گذشته آغاز شده و تا روز شنبه، 25 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. همچنین با توجه به اینکه کارگاه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا ظرفیت ثبت‌ نام محدود است.

برخوردار بیان کرد: این کارگاه از سوی امیرمحمد عباس‌نژاد به‌صورت تخصصی در ۱۴ ساعت در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و متقاضیان برای ثبت‌ نام در این کارگاه می‌توانند با شماره ۶۲۰۰ ۷۰۷ ۰۹۱۲ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه این کارگاه از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان و با مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با ۷۵% تخفیف برگزار می‌شود، افزود: هزینه ثبت‌ نام با تخفیف در نظر گرفته شده ۱۰۰ هزار تومان است.

برخوردار در پایان گفت: این کارگاه به‌منظور دانش‌افزایی و افزایش سطح آگاهی نویسندگان همدانی در مصاحبه و تدوین در حوزه تاریخ شفاهی و خاطره‌نویسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha