نمایشگاه گروهی پوستر هنرمندان انقلابی خوزستان افتتاح شد
کد خبر: 3953189
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵

نمایشگاه گروهی پوستر هنرمندان انقلابی خوزستان افتتاح شد

نمایشگاه گروهی پوستر شامل ۴۲ اثر از آثار منتخب هنرمندان انقلابی خوزستان به همت حوزه هنری استان در سینما بهمن اهواز افتتاح شد.

نمایشگاه گروهی پوستر هنرمندان انقلابی خوزستان افتتاح شدبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، نمایشگاه گروهی پوستر شامل 42 اثر از آثار منتخب هنرمندان انقلابی خوزستان امروز، سه‌شنبه 21 بهمن به همت حوزه هنری استان در سینما بهمن اهواز افتتاح شد.

محمد شهبازگهروئی، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوزه هنری خوزستان به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی را برنامه‌ریزی کرده که برخی از آنها اجرا شده و برخی نیز در حال برگزاری است.

رئیس حوزه هنری خوزستان یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این حوزه را برپایی نمایشگاه گروهی پوستر آثار منتخب هنرمندان انقلابی استان دانست وافزود: در این نمایشگاه 42 اثر گرافیکی از 19 نفر از هنرمندان انقلابی از شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، بهبهان و شوشتر به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا جمعه 24 بهمن در سرسرای سینما بهمن اهواز برای بازدید عموم برپا است اضافه کرد: موضوعات این آثار شامل استکبارستیزی، حوزه اجتماعی و اقتصادی، وهابیت، حادثه تروریستی سال 97، اهل بیت (ع)، محیط زیست و ... با محتوای انقلابی است.شهبازگهروئی با اشاره به اینکه این آثار، طی 2 سال اخیر توسط هنرمندان منتخب انجمن هنرمندان تجسمی انقلابی استان طراحی شده است، اظهار کرد: این انجمن آذر سال 96 کار خود را آغاز کرده و 65 طراح دارد که 19 نفر از چهره‌های شاخص آنها آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

گفتنی است، این نمایشگاه از 21 تا 24 بهمن ماه جاری از ساعت 16 تا 20 در سینما بهمن اهواز به نشانی خیابان شریعتی(سی متری)، نبش خیابان آهنگری، نرسیده به سقاخانه میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام
captcha