محافل انس با قرآن در زندان‌های کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3953197
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

محافل انس با قرآن در زندان‌های کرمانشاه برگزار شد

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌های استان با محوریت آموزش قرآن است، گفت: در ایام دهه فجر در تمام زندان‌های استان شاهد برگزاری محافل انس با قرآن بودیم.

حمیدرضا پوریانی، مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مستمر برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در زندان‌های استان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌های استان کرمانشاه با محوریت آموزش قرآن است.

وی بهترین راهکار برای بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه را استفاده از کلام الهی در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌ها دانست و افزود: دور شدن از آموزه‌های قرآنی از علل مهم وقوع جرم است که باید نسبت به تقویت اعتقادات مردم به‌ویژه جوانان اقدامات مؤثری انجام شود.

پوریانی تصریح کرد: تقویت ریشه‌های دینی برای کاهش وقوع آسیب‌های اجتماعی مؤثر است و می‌تواند مسیر زندگی را تغییر دهد.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه یکی از شاخصه‌های اصلی دستگاه قضایی را در کاهش وقوع جرم و اصلاح فرهنگ منجر به وقوع جرم دانست و اظهار کرد: در مجموعه زندان‌های استان به‌دنبال فراهم کردن فرصتی برای بازگشت عزتمندانه زندانیان به زندگی هستیم که در بستر آموزش آموزه‌های قرآنی این امر حتمی خواهد بود.

پوریانی در پایان به برگزاری محافل انس با قرآن در زندان‌های استان کرمانشاه به‌مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: محافل انس با قرآن طی ایام دهه فجر در تمام زندان‌های استان با هدف نشر فرهنگ قرآنی و ارتباط مددجویان با قرآن در این ایام با حضور قاریان برجسته استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شد.

انتهای پیام
captcha