آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران در اردبیل
کد خبر: 3954017
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران در اردبیل

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) اردبیل، از پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد و گفت: ثبت‌نام مقطع عمومی، عالی و مقطع تخصصی از ۲۵ بهمن‌ماه، در اردبیل آغاز شد.

آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران در اردبیلافسانه جهانی، مدیر حوزه‌علمیه الزهرا(س) استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: ثبت‌نام مقطع عمومی، عالی و مقطع تخصصی از ۲۵ بهمن‌ماه، در مقاطع سطح ۲ (کارشناسی) و سطح ۳ (کارشناسی ارشد) در اردبیل آغاز شد.

وی بیان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران بیش از اینکه نهاد آموزشی و تربیتی باشد جایگاهی برای محقق کردن آمال همه انبیا و اولیا در طول تاریخ بوده است.

جهانی، خاطر نشان کرد: متدین کردن جامعه، تعالی برنامه دینی و رایج کردن سبک زندگی اسلامی می‌تواند یکی از کارکرد‌های ویژه حوزه‌های علمیه خواهران باشد و این مهم با بهره‌گیری از مدارس حوزه علمیه به عنوان جایگاه تحقق این هدف محقق ‌شود.

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) اردبیل، با اشاره به شرط سن و معدل در مقطع عمومی، اظهار کرد: برای دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر حداکثر ۴۰ سال یعنی متولدین ۱۳۵۹ به بعد با حداقل معدل ۱۲ لازم است، فلذا برای دارندگان مدرک اتمام پایه هشتم حداکثر ۱۷ سال یعنی متولدین ۱۳۸۲ به بعد و حداقل معدل ۱۲ نیاز است.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای ثبت نام سراسری حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در تمامی مقاطع از ۲۵ بهمن‌ماه می‌توانند به پایگاه اینترنتی به آدرس www.whc.ir مراجعه کنند و یا به مدارس علمیه خواهران استان به صورت حضوری برای ثبت نام مراجعه و یا با شماره‌های ۰۴۵۳۳۶۶۲۰۹۹ - ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ تماس حاصل فرمایند.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha