بازگشت ۵ شهر آذربایجان‌غربی به حالت نارنجی
کد خبر: 3954826
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

بازگشت ۵ شهر آذربایجان‌غربی به حالت نارنجی

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی، گفت: پنج شهر ارومیه، خوی، اشنویه، نقده و میاندوآب به رنگ نارنجی کرونایی بازگشتند.

ارسالی امروز | بازگشت ۵ شهر آذربایجان‌غربی به حالت نارنجیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌‌غربی اظهار کرد: اکنون پنج شهر ارومیه، خوی، اشنویه، نقده و میاندوآب به رنگ نارنجی کرونایی بازگشتند.

وی افزود: اکنون 10 شهر استان دارای وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و وضعیت‌شان از آبی به زرد تغییر داده است و همین افزایش شهرهای نارنجی و زرد آژیر خطر را برای افزایش شیوع کرونا و آغاز موج چهارم آن به صدا درآورده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌‌غربی،تصریح کرد: شهرهایی مانند ماکو، شوط، چایپاره و سلماس در شمال استان و پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان، شاهین دژ و تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی هم اینک در وضعیت زرد کرونایی به سر می برند.

وی ادامه داد: متاسفانه آمار شهرهای آبی کرونایی در آذربایجان‌‌غربی کاهش یافته و هم اکنون تنها دو شهر پلدشت و چالدران در شمال استان دارای وضعیت بهتری بوده و به رنگ آبی کرونایی باقی مانده‌اند.

مصطفوی اظهار کرد: بی‌تردید اگر شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و در مراسمات عروسی و عزا و تجمعات شرکت کنند، وضعیت شیوع کرونا در استان وخیم‌تر شده و شهرهای زرد به حالت نارنجی و شهرهای نارنجی به حالت قرمز درمی‌آیند و شاهد افزایش تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها در استان خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha