مشارکت در طرح «آجر به ‌آجر»، برای پیوند خانواده با مدرسه است
کد خبر: 3957004
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

مشارکت در طرح «آجر به ‌آجر»، برای پیوند خانواده با مدرسه است

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان اصفهان گفت: وقتی مردم در تأمین حتی یک آجر مدرسه سهیم می‌شوند، پیوند بیشتری با آن مدرسه ایجاد می‌شود. مهم نیست که چقدر مشارکت مالی وجود داشته باشد، بلکه مهم آن است که ملت ایران در امر مدرسه‌سازی مشارکت کنند.

مشارکت در طرح «آجر به ‌آجر»، پیوند بیشتر خانواده بامدرسه را به‌دنبال‌دارد

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان، امروز 11 اسفند، در گفت‌گو با برنامه رادیویی سلام اصفهان، اظهار کرد: امسال برنامه‌ای تحولی از جنس فرهنگ‌سازی از ابتدای سال در آموزش‌وپرورش به نام طرح «آجر به آجر» انجام شد که شامل مشارکت مردم (اولیا و دانش‌آموزان) در ساخت مدارس است.

وی افزود: وقتی مردم در تأمین حتی یک آجر مدرسه سهیم می‌شوند، پیوند بیشتری با آن مدرسه ایجاد می‌شود. مهم نیست که چقدر مشارکت مالی وجود داشته باشد، بلکه مهم آن است که ملت ایران در امر مدرسه‌سازی مشارکت کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: تاکنون دو پویش در این زمینه انجام شده که اولین آن، «پویش محرم» بود و در ماه محرم و صفر انجام شد و دومین آن، «پویش من مادرم، بچه‌های ایران فرزندم» بود که از ابتدای دی‌ماه شروع شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

اعتدادی تأکید کرد: با توجه ‌به اینکه سهم استان اصفهان 10 درصد از جمعیت دانش‌آموزان است، امیدوارم با هوشمندی مردم فهیم استان این سهم محقق شود.

وی با تأکید بر این موضوع که خانواده‌ها می‌توانند با هر مبلغی در این طرح شرکت کنند، اظهار کرد: کسانی که می‌خواهند در امر مدرسه‌سازی در مناطق محروم مشارکت داشته باشند، می‌توانند به وب‌سایت مهر مدرسه به آدرس http://mehremadrese.ir/Project/Detail/1347 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha