توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان در استان مرکزی امضا شد
کد خبر: 3957684
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان در استان مرکزی امضا شد

توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی بین جهاد دانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی امضا شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی، توسط علی‌اصغر غفاری‌زاده، سرپرست جهاد دانشگاهی و عابد حقدادی، مدیرکل ورزش و جوانان این استان روز گذشته، 14 اسفند امضا شد.

علی‌اصغر غفاری‌زاده، سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی در نشستی مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: طرح منش با نگاه و مشی کشوری در مسیر تربیت و آموزش جوانان ایده‌پرداز و توسعه فرهنگ ایده‌پروری تدوین شده است و جوانان مستعد و علاقه‌مند تا ورود به مراکز رشد و پارک‌های علم و فناروی یا پیوستن به یک سرمایه‌گذار و راه‌اندازی کسب و کار در قالب این طرح مورد حمایت همه جانبه قرار خواهند گرفت.

عابد حقدادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جهاد دانشگاهی در عرصه‌ای دیگر در حوزه جوانان، تصریح کرد: خروجی طرح منش نباید کلاس و کارگاه آموزشی باشد، در واقع اجرای این طرح حتما باید برای جوانان آورده و دستاورد داشته باشد.

وی افزود: نگاه کارگاهی به این طرح فقط از دست دادن منابع را در پی خواهد داشت و انتظار می‌رود با تجربه‌ای که جهاد دانشگاهی دارد و شرح خدمات مرکز نوآوری و شتابدهی، شاهد تحولی خوب در سطح شهر و استان باشیم. تبلیغات فراگیر و دعوت از جوانان مشمول این طرح از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام
captcha