اهتمام جدی دولت نسبت به رفع مشکلات جامعه
کد خبر: 3959127
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
آیت‌الله العظمی علوی گرگانی:

اهتمام جدی دولت نسبت به رفع مشکلات جامعه

مرجع تقلید شیعیان گفت: از رئیس‌جمهور می‌خواهم در انتهای دولت یک خدمت و محبتی انجام دهد تا مردم در زندگی خود کمی رفاه داشته باشند؛ واقعاً این مردم شایسته هستند و هرچه خدمت کنید کم است، باید نسبت به رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشید.

اهتمام جدی دولت نسبت به رفع مشکلات جامعهبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان شامگاه پنج‌شنبه 21اسفندماه در دیدار بارحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار کرد: ملت نجیب ایران ملت عزیز و فهمیده‌ای هستند و در همه مراحل کمک کرده و نمی‌گذارند مسئولین تنها بمانند.

وی با اشاره به اینکه باید خدا را شاکر باشید که در کشوری وزیر هستید که ملتی بامعرفت و کمال دارد و در این موقعیتی که وجود دارد اگر غیر از ملت ایران بودند با مشکل روبرو می‌شدید، ادامه داد: باید در فرصت باقی‌مانده حُسن عمل خود را نشان داده و مردم رضایت داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده و مردم باسیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌اند، نوسان قیمت بازار مردم را خسته کرده و اجناس بسیار گران شده و هرروز یک قیمتی دارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بابیان اینکه ملت عزیز و مظلوم ایران سزاوار همه نوع احترامی هستند، تصریح کرد: از رئیس‌جمهور می‌خواهم در انتهای دولت یک خدمت و محبتی انجام دهد و مردم در زندگی خود کمی رفاه داشته باشند؛ واقعاً این مردم شایسته هستند و هرچه خدمت داشته باشید کم است، باید نسبت به رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشید.

علوی گرگانی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال1400، تصریح کرد: هرچه انتخابات سال آینده پرشورتر برگزار شود سبب عزت و آبروی کشور می‌شود؛ چون دشمن ما را می‌سنجد و می‌خواهد ببیند عکس‌العمل مردم چیست و باید سعی و تلاش شود مشارکت پرشور داشته باشیم.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم یادآور شد: اگر نسبت به تذکراتی که سبب خیر است عمل شود مایه برکت است و پایه‌های حکومت را محکم می‌کند، چون هرکسی باخدا باشد خداوند نیز با وی است.

انتهای پیام
captcha