برپایی مرحله اول آزمون طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در فارس
کد خبر: 3959661
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

برپایی مرحله اول آزمون طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در فارس

همزمان با سراسر كشور مرحله اول آزمون طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در بستر فضای مجازی در استان فارس انجام می‌شود كه 110 نفر از این استان در این آزمون شركت می‌كنند.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری مرحله اول آزمون طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در بستر فضای مجازی همزمان با سراسر كشور خبر داد و گفت: 110 نفر از داوران استان فارس در این آزمون شركت می‌كنند.

وی افزود: این آزمون از ساعت 8:30 تا 19:30 امروز، 24 اسفندماه به‌صورت مجازی و در قالب سؤالات 4 گزینه‌ای در حال برگزاری است و تمام شرکت‌کنندگان باید در زمان‌های مشخص شده مربوط به گروه خودشان به سامانه مراجعه كنند.

جلالی به تشریح زمان بخش‌های مختلف این آزمون پرداخت و گفت: آزمون رشته لحن تمامی سطوح اعم از شهرستانی، استانی، دستگاه‌ها، ملی از ساعت 8:30 تا ساعت 10 صبح و رشته وقف و ابتدا تمامی سطوح هم از ساعت 10:30 تا ساعت 12 ظهر برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس زمان برگزاری آزمون رشته صوت تمامی سطوح را از ساعت 13 تا ساعت 14:30 اعلام كرد و گفت: آزمون رشته تجوید تمامی سطوح از ساعت 15 تا ساعت 17 امروز و رشته صحت حفظ تمامی سطوح هم از ساعت 17 تا ساعت 19:30 امروز برگزار خواهد شد.

وی با تأكید بر اینكه زمان آزمون محدود لذا شركت‌ کنندگان تنها در زمان پیش‌بینی شده اجازه شرکت در آزمون را دارند، گفت:‌ به‌منظور تایید نهایی اطلاعات شرکت‌کننده و آشنایی ایشان با نحوه پاسخ‌گویی به سؤالات در سامانه، پیش آزمونی در تاریخ 20 اسفند 1399 از ساعت 10 تا ساعت 20 برای همه رشته‌ها برگزار خواهد شد لذا لازم است شرکت کنندگان با مراجعه به سامانه، از صحت پروفایل خود و رشته‌ای که ثبت‌نام كرده‌اند، اطمینان حاصل كنند.

جلالی بیان كرد: شركت‌كنندگان به‌منظور شرکت در آزمون اصلی باید به آدرس https://www.tocif.ir/guest/login.aspx مراجعه كنند و نام کاربری تمام شرکت‌کنندگان کد ملی ایشان و رمز عبور آن‌ها شماره همراهشان است.

انتهای پیام
captcha