مدیران خدمت صادقانه را در اولویت امور قرار دهند
کد خبر: 3959749
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

مدیران خدمت صادقانه را در اولویت امور قرار دهند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید بر اینکه مدیران باید خدمت صادقانه به مردم را در اولویت امور خود قرار دهند، افزود: مدیر با بصیرت و انقلابی در تراز اسلامی باید بدون توجه به امور جناحی و سیاسی به مردم خدمت صادقانه و بی‌منت داشته باشد.

مدیران خدمت صادقانه را در اولویت امور قرار دهندبه گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان دیروز، 24 اسفندماه در دیدار با شهرداران استان کردستان با اشاره به اینکه امروز مردم فقط تشنه خدمت هستند، اظهار کرد: در این راستا نباید در خدمت و انتصابات بحث اقوام و مذهب مدنظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید خدمت صادقانه به مردم را در اولویت امور خود قرار دهند، افزود: مدیر با بصیرت و انقلابی در تراز اسلامی باید بدون توجه به امور جناحی و سیاسی به مردم خدمت صادقانه و بی‌منت داشته باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: علیرغم تنگناهای زیاد مالی، کارهای گسترده‌ای در خدمت به مردم صورت گرفته که این خود یک معروف بزرگ است.

وی ادامه داد: یکی از خدمات صادقانه و بی‌منت احداث یک هزار و 7۰۰ واحد مسکن محرومان به همت کمیته امداد امام راحل برای اقشار مستضعف بوده است اما آن گونه که باید اطلاع‌رسانی در مورد آن صورت نگرفت.

الله‌مرادی گفت: رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر این است که مسئولان را در خدمت به مردم تشویق کند و نباید اجازه دهیم دشمن با غول رسانه‌ای که در اختیار دارد با مسموم‌سازی محیط جامعه کارهای خوب صورت گرفته را بی‌ارزش جلوه دهد.

وی با اشاره به ضرورت پیوست فرهنگی برای طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی یادآور شد: امروز شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی می‌توانند با اقدامات مناسب و برنامه‌های ارزشمند فرهنگی به جامعه امید تزریق کرده و با تهاجم فرهنگی و فضای مسموم دشمن مقابله کرده است و نگرش خوب مردم به نظام را تقویت کنند.

انتهای پیام
captcha