اقتصاد را به رفع تحریم گره نزنیم
کد خبر: 3961242
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

اقتصاد را به رفع تحریم گره نزنیم

امام جمعه موقت تبریز، گفت: فرصت‌ها را از دست ندهیم چراکه طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب، حل مشکلات اقتصادی بیشتر دست خودمان است و اینکه همه چیز را به تحریم گره بزنیم درست نیست بلکه با یافتن راه کارها می‌توان آنها را رفع و رجوع کرد.

اقتصاد را به رفع تحریم گره نزنیمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌ رسول عبداللهی، امام جمعه موقت تبریز، امروز، ششم فروردین‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال ۹۹ گله مندانه فرمودند که شعار سال قبل کاملاً عملیاتی نشد که امیدواریم تمامی نهادها، سازمان‌ها و قوه سه گانه عزمشان را جزم کرده و نواقص را برطرف کنند.

وی ادامه داد: برای تحقق شعار سال جدید «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نیز قوای سه‌گانه باید جلوی قاچاق و واردات بی رویه را گرفته و با رفع مقررات دست ‌و پاگیر اجازه ندهند شعار امسار نیز مظلوم واقع شود.

عبداللهی، در خصوص موضوع برجام با تاکید بر اینکه فریب دشمن را نخورید، توضیح داد: طبق تاکید اکید رهبر معظم انقلاب اولاً باید تمام تحریم‌ها رفع شود و سپس راستی‌آزمایی انجام دهیم و سپس به برجام برگردیم که قطعا این بهترین و درست‌ترین راه‌حل می‌باشد.

خطیب موقت جمعه تبریز متذکر شد: دشمنان بدانند که با ترفند گذرا اعم از ترفند فشار بر مردم و فشار حداکثری هیچ غلطی نتوانستند بکنند زیرا این ترفند را اجرا کردند و همگان دیدند که فایده‌ای ندارد.

وی خاطرنشان کرد: فرصت‌ها را از دست ندهیم چراکه طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب، حل مشکلات اقتصادی بیشتر دست خودمان است و اینکه همه چیز را به تحریم گره بزنیم درست نیست بلکه با یافتن راه کارها می‌توان آنها را رفع و رجوع کرد.

عبدالهی، با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: بحث انتخابات ریاست جمهوری از حیث داخلی به این دلیل مهم است که افرادی تازه نفس و با انگیزه به بدنه‌ اجرایی پمپاژ شود و از حیث خارجی نیز حضور ومشارکت حداکثری مردم که نمایانگر اقتدار نظام است، بسیار مهم است.

امام جمعه موقت تبریز، ادامه داد: دشمنان ساکت نیستند و با هزینه‌های میلیاردی در ماهواره سعی می‌کنند حاکمیت، دولت و نظام را غیر توانمند نشان دهند که اگر در مقابل این اقدامات ساکت بمانیم و چیزی نگوییم، به واقعیت تبدیل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز در تشریح ویژگی‌های رئیس جمهور بیان کرد: براساس فرامین رهبر انقلاب، رییس جمهور باید فردی با ایمان و متعهد، با کفایت و توانمند، عدالت محور، پایبند و حافظ ارزشهای انقلاب باشد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید به توانمندی‌های داخلی و جوانان ایمان داشته باشد، در مقابل دشمن نلرزد و نترسد، امیدوار و امید بخش باشد، نه تنها فاسد نباشد بلکه ضد فساد نیز باشد. مشکلات اصلی کشور را بشناسد، باید حامی جریان مقاومت باشد و نباید بخاطر چند رای بیشتر وحدت و یکپارچگی مردم را بهم بزند و اخلاق در انتخابات و قانون را ملاحظه کند.

وی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز تاکید کرد: صرفاً نسبت‌های فامیلی و عکس‌های کاندیداها ملاک قرار نگیرد و باید کسانی انتخاب شوند که آشنا با نظام و بودجه شهری باشند.

امام جمعه موقت تبریز، با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین، گفت: این روز بزرگ روز جمهوری اسلامی و و استقرار حکومت مستضعفان است و این نعمت را شکر می‌گوییم.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام قوا و نهادها و سازمان‌ها دست به دست دهند تا شعار سال در راستای کمک و حل مشکلات مردم انجام گیرد.

انتهای پیام
captcha