برگزاری نشست‌ مجازی «درس‌هایی از زندگی و سیره علما» در گلستان
کد خبر: 3962335
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

برگزاری نشست‌ مجازی «درس‌هایی از زندگی و سیره علما» در گلستان

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان از برگزاری مجازی سلسه نشست‌های «درس‌هایی از زندگی و سیره علما» ویژه طلاب پایه اول مدارس علمیه خواهران در این استان خبر داد.

ارسالی یکشنبه//برگزاری سلسه نشست‌های «درس‌هایی از زندگی و سیره علماء» به صورت مجازی در گلستانزهرا جمالی‌زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، بیان کرد: سلسه نشست‌های «درس‌هایی از زندگی و سیره علما» ویژه طلاب پایه اول سطح دو مدارس علمیه خواهران تا پایان اردیبهشت 1400 به صورت آفلاین و مجازی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره از 20 اسفند‌ماه شروع شده و ۲۱۰ نفر از طلاب پایه اول مدارس علمیه استان در این نشست‌ها شرکت کردند، افزود: این دوره برای آشنایی و نیاز بیشتر طلبه‌ها، تقویت و تثبت علمی رسالت حوزوی در 20 جلسه طراحی شده است که تاکنون 4 جلسه از آن تشکیل شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان با بیان اینکه مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست‌ها استعدادیابی و سنجش علمی، استقامت و ثبات قدم طلاب در آغاز ورود به حوزه دانست، و افزود: طلبه‌ها در هنگام ورود به عرصه طللبگی باید دارای برنامه منظم و مدونی باشند که براساس آن مباحث علمی گوناگونی را یاد گرفته و بتواند برای جامعه مؤثر باشد.

جمالی‌زاده با اشاره به اینکه برای ترغیب و تشویش طلاب در پایان این دوره از سه نفر از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید، اظهار کرد: مباحثی مانند لزوم داشتن برنامه معنوی، تربیتی و اخلاقی، کمال خواهی، اخلاص، عبودیت و انس با خدا و ثبات قدم و استقامت در راه طلبگی از مباحث این دوره است.

انتهای پیام
captcha