«ربَّنا» در مقام سه‌گاه آذری با صدای حامد ولی‎‌زاده + دانلود
کد خبر: 3964548
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

«ربَّنا» در مقام سه‌گاه آذری با صدای حامد ولی‎‌زاده + دانلود

قاری بین‌المللی کشورمان به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان آیه 193 سوره مبارکه آل عمران را تلاوت کرده است.

«ربنا» با صدای حامد ولیزاده + دانلود

به گزارش ایکنا، حامد ولی‌زاده، قاری بین‌المللی کشورمان، اهل شهر ارومیه، آیه 193 سوره مبارکه آل عمران معروف به «ربَّنا» را  اجرا کرده است.

وی در مورد این اثر که برای نخستین‌بار منتشر می‌شود به خبرنگار ایکنا گفت: در این اثر ضمن وفاداری به لهجه و تجوید عربی، اما حس و حال و لحن به کار گرفته شده در اثر، مقام سه‌گاه آذری است.

ولی‌زاده افزود: مدت زمان تولید این اثر حدود هشت ماه بود و علت طولانی بودن این زمان، نبود هیچ نمونه‌ای تا قبل از تولید این اثر بوده است، لذا حدود چهارصد ساعت موسیقی آذری گوش دادم تا ضمن رعایت تجوید و فصاحت در تلفظ کلمات عربی، تطابقی هم با حس و حال آذری داشته باشد.

این قاری بین‌المللی در پایان بیان کرد: برای تولید این اثر از راهنمایی‌های سه نفر از اساتید شامل «غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی»، «بردیا صدرنوری» و «سمیه رادمنش» بهره‌مند شدم. تنظیم، ضبط، میکس و مسترینگ هم برعهده حامد مختاری بوده است.

کد
رَبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِيًا يُنَادِی لِلْإِيمَانِ أَنْ آمِنُوا بِرَبِّكُمْ فَآمَنَّا رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَكَفِّرْ عَنَّا سَيِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الْأَبْرَارِ
انتهای پیام
captcha