ضرورت جلوگیری از تجمع در پارک‌ها برای کنترل بیماری کرونا
کد خبر: 3966429
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

ضرورت جلوگیری از تجمع در پارک‌ها برای کنترل بیماری کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شهرداری‌های استان بیش‌ از پیش به موضوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهرها به‌ویژه پارک‌ها توجه داشته باشند و از قانون‌شکنی و تجمعات در پارک‌ها جلوگیری کنند.

ارسالی امروز| ضرورت جلوگیری از تجمع در پارک‌ها برای کنترل بیماری کرونابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، یکم اردیبهشت‌ماه، در جلسه ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: هفته سلامت را تبریک عرض کرده و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌داریم.

وی افزود: تجمع مردم در پارک‌های سطح استان، کاری بسیار انتقاد برانگیز است و شهرداری‌ها باید طبق مصوبه ستاد ملی به همراه نیروی انتظامی در جلوگیری از حضور در پارک‌ها اقدام کنند.

مصطفوی بیان کرد: شهرداری‌های استان بیش‌ از پیش به موضوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهرها به‌ویژه پارک‌ها توجه داشته باشند و از قانون‌شکنی و تجمعات در پارک‌ها جلوگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، ادامه داد: باید فرهنگ‌سازی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ادارات و سازمان‌های استان به‌ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، انجام شود. 

وی تصریح کرد: فروشگاه‌های توزیع‌کننده کالا باید مدیریت و ساماندهی شوند تا از تشکیل صف‌ها و تجمع در مقابل این مراکز جلوگیری کرد.

مصطفوی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان نظارت کافی بر مباحث و اماکن ورزشی داشته باشد تا از تجمعات غیرضروری در اماکن ورزشی و مسابقات جلوگیری شود و همچنین انتظار می‌رود با افراد و باشگاه‌های متخلف بر اساس قانون برخورد شود.

وی اظهار کرد: تأمین سلامتی مردم و اهمیت این موضوع برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی را اولویت دارد و تأمین این مهم در اولویت کاری تمامی مدیران و دستگاه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام
captcha