۱۵ محفل انس با قرآن ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 3967559
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

۱۵ محفل انس با قرآن ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی ۱۵ محفل انس با قرآن کریم ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) در بقاع متبرکه و مساجد شهر کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برپایی ۱۵ محفل انس با قرآن ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) در بقاع متبرکه و مساجد شهر خبر داد و اظهار کرد: این محافل با حضور قاریان برجسته استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و شیوه‌های برگزاری برنامه‌های ویژه این ایام، گفت: برپایی این محافل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدود ۱۰ تا ۱۵ نفر خواهد بود.

حجت‌الاسلام صالحی به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مراکز درمانی استان نیز اشاره کرد و افزود: این محافل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حضور پرسنل و کادر درمانی «معاونت غذا و دارو، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان فارابی و بیمارستان طالقانی» برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: در پی تعطیلی مساجد به دلیل شیوع کرونا مراسم و محافل معنوی و قرآنی ویژه کادر درمانی به‌مناسبت ماه رمضان در بیمارستان‌های استان برپا می‌شود.

وی بیان کرد: با استفاده مؤثر از ظرفیت فضای مجازی سعی شده تا از طریق صفحه‎‌های اینستاگرامی بقاع متبرکه و مستجد، ادعیه و محافل قرآنی پخش شود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه در پایان با اشاره به زمان برگزاری محافل انس با قرآن ویژه مراکز درمانی استان، گفت: این محافل در معاونت غذا و دارو ۷ اردیبهشت‌ماه، ستاد دانشگاه علوم پزشکی ۸ اردیبهشت‌ماه، بیمارستان فارابی کرمانشاه ۱۲ اردیبهشت‌ماه و بیمارستان طالقانی کرمانشاه ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha