راهیابی 13 داور البرزی به مرحله سوم طرح «ساماندهی داوران»
کد خبر: 3972972
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

راهیابی 13 داور البرزی به مرحله سوم طرح «ساماندهی داوران»

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به حضور 35 داور استان در مرحله دوم طرح ساماندهی داوران، اظهار کرد: از این تعداد 13 داور به مرحله سوم راه پیدا کردند.

راهیابی 13 داور البرزی به مرحله سوم طرح«ساماندهی داوران»

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز اظهار کرد: 70 نفر از فعالان جامعه قرآنی البرز در آزمون طرح ارزیابی و ساماندهی داوران ثبت‌نام کردند که از این تعداد 35 نفر به مرحله دوم که در قالب شبیه‌سازی مسابقات انجام شد، راه یافتند.

وی بیان کرد: مرحله دوم طرح ساماندهی داوران ۱۹ فروردین‌ماه با حضور داوران راه یافته برگزار شد که در این بازه زمانی داوران، تلاوت‌های پخش شده را داوری کرده و پس از اتمام نتیجه داوری‌ها به تهران جهت ارزیابی ارسال شد.

این مسئول بیان کرد: پس از ارزیابی نهایی 13 نفر از داوران، هفت خانم (رضوان جلالی‌فر، مریم سمائی، مریم سادات صدر، نفیسه فرساد، محدثه‌سادات سیدصالحی، مریم عسگری بشکانی و حبیبه موسی‌زاده) و شش آقا(مهدی کاشیان، مهدی ناصرزعیم، محمدرضا تقیانی، حسین کوه‌خیل، علی یحیی و صالح اطهری‌فرد) توانستند به مرحله سوم طرح ساماندهی داوران راه پیدا کنند.

وی گفت: تاریخ و زمان حضور در مرحله سوم این طرح برای راهیافتگان پیامک شده است و آنها در تاریخ و ساعت تعیین شده به‌صورت آنلاین از طریق شبکه شوکا در مصاحبه‌ای که با حضور مدیرکل اوقاف البرز برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

اشرفی در پایان با بیان اینکه عدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف از مصاحبه تلقی شده و امکان اختصاص زمان جایگزین وجود ندارد، گفت: ابتدای تیرماه نیز نتایج و فهرست نهایی داوران پذیرفته شده در طرح ساماندهی داوران اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha