بهره‌برداری از یادمان شهدای گمنام در اردبیل
کد خبر: 3973385
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

بهره‌برداری از یادمان شهدای گمنام در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، گفت: به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر دو یادمان شهدای گمنام در شهرستان‌های کوثر و نمین بهره‌برداری می‌شود.

دو یادمان شهدای گمنام در اردبیل بهره‌برداری می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، سوم خردادماه، در مراسم غبارروبی مزار شهدا در اردبیل، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: خاطره‌گویی هشت سال دفاع مقدس و حضور رزمندگان در مناطق مختلف استان یکی از برنامه‌های ما در این زمینه است و دو یادمان شهدای گمنام کوثر و نمین به مناسبت سوم خرداد ماه مورد افتتاح قرار خواهد گرفت که در این راستا تمهیدات لازم به عمل آمده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: بازخوانی عملیات بیت‌المقدس، دیدار با خانواده‌های شهدای والامقام و جانبازان معزز، تجلیل از تلاش‌های جهادگران عرصه اقتصادی، برنامه گرامیداشت سوم خرداد ماه در موزه دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس از اهم برنامه‌ها است.

واحد ادامه داد: قدردانی از تلاش‌ها و زحمات رزمندگان و نیز تجلیل از مدافعان سلامت نیز به مناسبت این روز در نظر گرفته شده و با توجه به این که استان اردبیل همیشه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جزو استان‌های پیشتاز کشور است، بنابراین امسال نیز درصدد است تا با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام گام بردارد.

وی اظهار کرد: هر چه به دست آورده‌ایم در گرو خون پاک شهدای والامقام بوده است و به همین منظور باید همگان در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و نیز تبیین اهداف والای آنان گام برداشته و به عنوان یک رسالت و وظیفه خطیر به آن بنگریم، چرا که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام
captcha