ضرورت اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در انتخابات
کد خبر: 3974012
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

ضرورت اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، گفت: در روند اجرای مراحل مختلف انتخابات اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است.

ارسالی امروز| ضرورت اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در انتخاباتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، ۵ خردادماه، در نشست ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان، اظهار کرد: روند برگزاری انتخابات در استان همچون کشور بر اساس زمانبندی‌های اعلام شده در حال انجام است.

وی افزود: مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانتداری و بی‌طرفی چهار اصل مهم انتخابات در استان بوده و مسئولان و مجریان انتخابات در استان باید تلاش کنند با رعایت این اصول و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: اجرای برخی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص روند برگزاری انتخابات در کشور توسط مجریان انتخابات در استان ضروری است.

مصطفوی بیان کرد: تجمع و سخنرانی انتخاباتی در فضای‌های سربسته ممنوع و در فضاهای سر باز نیز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی فضای سالن امکان برگزاری تجمع های انتخاباتی نامزدها امکان پذیر خواهد بود. 

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه این ستاد برگزاری کاروان‌های تبلیغاتی و مراسم استقبال از نامزدهای انتخاباتی نیز ممنوع است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع رای دهندگان در محل اخذ رای زمان رای گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد تا ۲ بامداد روز شنبه ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز نیز این زمان تمدید خواهد شد.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها با رعایت اصول قانونی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مسئولان انتخاباتی را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات یاری کنند.

انتهای پیام
captcha