پذیرش طلبه در مرکز تخصصی علم کلام واحد ارومیه
کد خبر: 3974539
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

پذیرش طلبه در مرکز تخصصی علم کلام واحد ارومیه

مرکز تخصصی علم کلام برای سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ در ارومیه دانش‌پژوه می‌پذیرد.

ارسالی امروز ا پذیرش طلبه در مرکز تخصصی علم کلام واحد ارومیهحجت‌الاسلام وحید پورعلی، مدیر مرکز تخصصی کلام واحد ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: شرایط پذیرش برای سطح دو، دارا بودن حداکثر ۳۴ سال هنگام پذیرش نهایی، گواهی اتمام سطح یک یا پایه ششم و کسانی که مشغول به تحصیل در پایه ششم هستند، می‌توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: کسب امتیاز لازم در مصاحبه علمی، کسب امتیاز لازم در سطح مندرج در دفترچه ثبت نام از جمله شرایط پذیرش سطح ۲ است.

حجت‌الاسلام پورعلی بیان کرد: شرایط پذیرش برای سطح ۳، نیز دارا بودن حداکثر ۳۸ سال هنگام پذیرش، نهایی گواهی اتمام سطح دو یا پایه هشتم و کسانی که مشغول به تحصیل در پایه هشتم هستند می توانند ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: کسب امتیاز لازم در مصاحبه علمی و کسب امتیاز لازم در دروس مندرج در دفترچه ثبت نام نیز از شرایط ثبت نام سطح ۳ محسوب می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی کلام واحد ارومیه، تصریح کرد: از جمله مزایای ثبت نام در این مرکز که تحت اشراف آیت‌الله سبحانی قرار دارد، اعطای مدرک تخصصی رسمی سطح ۲ و سطح ۳، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، بهره‌مندی از کمک هزینه تحصیلی و معافیت از دروس عمومی حوزه می‌باشد.

وی گفت: دوره‌ها در حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار خواهد شد و دانش‌پژوهانی که از حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها قصد شرکت در دوره را دارند علاوه بر کسب امتیاز لازم در دوره در مصاحبه موسسه در مصاحبه مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هم باید امتیاز لازم جهت انتقال به این مدرسه را به دست آورند.

حجت‌الاسلام پورعلی تأکید کرد: طلاب علاقه‌مند از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه تا ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ ماه، مهلت دارند با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه ثبت نام کنند.

وی در پایان افزود: طلاب علاقه‌مند برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه به نشانی https://paziresh.ismc.ir یا با شماره تلفن ۰۹۱۹۳۵۸۶۴۹۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha