75 درصد از واجدان شرایط استان مرکزی واکسن کرونا را دریافت کردند
کد خبر: 3974595
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

75 درصد از واجدان شرایط استان مرکزی واکسن کرونا را دریافت کردند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: ۷۵ درصد از جمعیت بالای ۷۰ سال استان، واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و با اجرای طرح واکسیناسیون ۷۰ هزار نفر علیه بیماری کرونا در استان واکسینه شده‌اند.

75 درصد از واجدان شرایط واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، یاسر قربانی، مدیر روابط عمومی این دانشگاه گفت: ۷۵ درصد از جمعیت بالای ۷۰ سال استان، واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و با اجرای طرح واکسیناسیون ۷۰ هزار نفر علیه بیماری کرونا در استان واکسینه شده‌اند.

قربانی اظهار کرد: در هفته جاری واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا و افراد واجد شرایط که به هر دلیل موفق به دریافت واکسن نشده‌اند، انجام خواهد شد. همچنین افراد واجد شرایط تنها مطابق دعوت تلفنی همکاران بهداشتی در ساعت و روز مقرر به یکی از چهار محل تزریق واکسن که به آنها اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک خواستار مراجعه هم‌استان‌ها به مراکز واکسیناسیون تنها در صورت هماهنگی مراکز بهداشت شد و افزود: خارج شدن شهرستان فراهان از وضعیت زرد و قرار گرفتن در وضعیت نارنجی نشان از وضعیت ناپایدار و شکننده استان دارد. همچنین شهرستان‌های تفرش، آشتیان، زرندیه و کمیجان در وضعیت زرد و باقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha