تمهیدات اوقاف قم برای رشته تفسیر در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3974725
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

تمهیدات اوقاف قم برای رشته تفسیر در مسابقات سراسری قرآن

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برای مشارکت بیشتر شهروندان در یکی از رشته‌های چهل و چهارمین دوره مسابقات، جوایز نقدی مجزایی را معین کرده است.

تمیدات اوقاف قم برای رشته تفسیر در مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم به منظور ترغیب بیشتر مخاطبان  مسابقات سراسری قرآن این استان برای ثبت‌نام در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم، علاوه بر جوایز رسمی که از سوی برگزارکنندگان مسابقات در نظر گرفته شده، جوایز مجزایی را برای آن دسته از مخاطبان این رشته که از استان قم ثبت‌نام می‌کنند، پیش‌بینی کرده‌ است.

بر اساس اعلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم به افرادی که در این رشته حد نصاب لازم را کسب کنند و به مراحل بالاتر برسند، به قید قرعه 14 کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات(مبلغ 10 میلیون ریال) اعطا می‌شود.

در هر دوره از مسابقات سراسری قرآن، مسئولان استان‌ها به فراخور اقدام به تعریف مشوق‌هایی می‌کنند تا شرکت‌کنندگان با انگیزه بیشتری در مسابقات حضور یابند، از جمله این موارد می‌توان به اقدام نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اشاره کرد. وی سال گذشته اعلام کرده بود که اگر شرکت‌کننده‌ای از استان کردستان موفق به کسب رتبه برتر مسابقات شود،‌ 20 میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود. همچنین در بخش بانوان چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، «طاهره نائبی‌موحد» از کردستان موفق به کسب رتبه ‌اول شد.

یادآور می‌شود، رشته تفسیر عمومی قرآن کریم (تفسیر سوره مبارکه نور تفسیر نمونه) در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت مجازی در تاریخ 13 مردادماه برگزار می‌شود. همچنین ثبت‌نام برای حضور در مسابقات سراسری قرآن کریم از 13 اردیبهشت‌ آغاز شده و تا 13 خرداد از طریق سایت www.quraniran.ir ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha