چاپ یک میلیون نسخه قرآن و تفسیر به زبان‌های مختلف در امارات
کد خبر: 3975173
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

چاپ یک میلیون نسخه قرآن و تفسیر به زبان‌های مختلف در امارات

انجمن جهانی فعالیت‌های خیرخواهانه امارات و مرکز چاپ قرآن کریم دبی توافقنامه‌ای برای چاپ یک میلیون نسخه قرآن کریم و تفسیر و ترجمه قرآن به زبان‌های مختلف امضا کردند.  

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، خالد عبدالوهاب الخاجه، دبیرکل انجمن جهانی فعالیت‌های خیرخواهانه امارات به نمایندگی از این انجمن و فیصل سالم بن حیدر، مدیر کل مرکز چاپ قرآن کریم محمد بن راشد دبی به نمایندگی از این مرکز، توافقنامه چاپ یک میلیون نسخه قرآن کریم را به منظور اهدای این مصحف‌های شریف به سراسر جهان به امضا رساندند.
 
خالد الخاجه تأکید کرد که این توافقنامه به منظور تقویت همکاری مشترک با مرکز چاپ قرآن با هدف چاپ قرآن کریم به همراه تفاسیر و ترجمه واژه‌های آن به زبان‌های مختلف امضا شده است.
 
دبیرکل انجمن جهانی فعالیت‌های خیرخواهانه امارات ضمن تشکر و قدردانی از افراد نیکوکار که در انجام این پروژه بزرگ سهیم بوده‌اند و حمایت همیشگی خود را از پروژه‌های خیریه این انجمن در داخل امارات و خارج از این کشور دریغ نکرده‌اند، از افراد خیر خواست تا حمایت و پشتیبانی خود را از این طرح مبارک افزایش دهند.
 
فیصل سالم بن حیدر، مدیر مرکز چاپ قرآن کریم محمد بن راشد دبی نیز از امضای این توافقنامه استقبال و ابراز امیدواری کرد که این همکاری در تحقق اهداف مشترک برای اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه سهم بسزایی داشته باشد.
انتهای پیام
captcha