جشنواره ملی دانشجویی «ضربان انتظار» برگزار می‌شود
کد خبر: 3976254
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

جشنواره ملی دانشجویی «ضربان انتظار» برگزار می‌شود

معاونت فرهنگي و دانشجويی دانشگاه بين‌المللی امام رضا(ع)، نخستين جشنواره ملی دانشجويی «ضربان انتظار» را در چهار محور اعتقادی، فرهنگی، سياسی و اجتماعی برگزار می‌كند.

جشنواره ملی دانشجویی «ضربان انتظار» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از روابط عمومی دانشگاه امام‌رضا(ع)، نخستين جشنواره ملی دانشجويی «ضربان انتظار» به‌همت دانشگاه بين‌المللی امام رضا(ع) در پنج بخش پژوهشی، هنری، ادبی، كتابخوانی و فضای مجازی تدارک ديده شده است و آيين اختتاميه و اعلام نفرات برتر همزمان با نيمه شعبان در 27 اسفند ماه 1400 برگزار می‌شود.

بخش پژوهشی اين جشنواره ملی شامل ارسال مقاله و بخش هنری در رشته‌های هنرهای تجسمی، عکاسی، طراحی گرافیکی(عکس نوشته، تایپوگرافی، پوستر)، پادکست و اینفوگرافیک طراحی شده است.

در بخش ادبی علاقه‌مندان می‌توانند در حوزه‌های شعر، داستان‌کوتاه، دلنوشته و نثر آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال کنند.

در بخش كتابخوانی جشنواره ملی دانشجويی «ضربان انتظار»، علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه کتاب با موضوع مهدویت در قالب مایند مپ یا اینفوگرافیک تهيه و در بخش فضای مجازی شركت‌كنندگان بايد یک حرکت و جریان اجتماعی مانند کمپین‌های مختلف را برگزار كنند.

عموم دانشجويان علاقه‌مند به شركت در بخش‌های مختلف جشنواره می‌توانند تا اول اسفند ماه 1400 آثار خود را از طريق ايميل جشنواره به نشانی mahdaviat.imamreza@gmail.com و يا پيام‌رسان ايتا، سروش و تلگرام با شناسه mahdaviat_imamreza@ ارسال کنند.

در بخش‌های ادبی، هنری و پژوهشی به نفر اول برگزيده یک میلیون و 313 هزار تومان به همراه هدیه متبرک قاب کاشی حرم رضوی به نفر دوم 7۰۰هزار تومان به همراه هدیه متبرک قاب فرش حرم رضوی و نفر سوم 5۰۰ هزار تومان به همراه قاب فرش حرم رضوی اهدا خواهد شد.

همچنين به برگزيده بخش‌های کتابخوانی و فضای مجازی یک میلیون و 313 هزار تومان اهدا می‌شود.

همچنين به‌منظور توانمندسازی دانشجويان معاونت فرهنگی و دانشجويی دانشگاه بين المللی امام رضا(ع) در قالب برنامه‌های جشنواره ملی دانشجويی «ضربان انتظار» برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی در زمینه‌های مختلف را هم در دستور كار قرار داده است.

انتهای پیام
captcha