برگزاری سلسله برنامه‌های «بیزیم محله» در پارک‌های محله‌ای تبریز
کد خبر: 3977449
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

برگزاری سلسله برنامه‌های «بیزیم محله» در پارک‌های محله‌ای تبریز

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با هفته کرامت سلسله برنامه‌های «بیزیم محله» به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان در ۱۲ پارک محله‌ای کلان شهر تبریز درحال برگزاری است.

برگزاری سلسله برنامه‌های «بیزیم محله» در پارک‌های محله‌ای تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سید محمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری استان، امروز، 24 خردادماه، اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت، سلسله برنامه‌های فرهنگی و هنری «بیزیم محله» به همت حوزه هنری استان با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و سازمان بسیج هنرمندان استان در 12 پارک سطح شهر تبریز برگزار می شود.

وی افزود: این سلسله برنامه‌ها از روز شنبه 22 خردادماه تا پنجشنبه 27 خردادماه هفته جاری با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله استندآپ کمدی، اجرای موسیقی محلی و حماسی، نمایش طنز خیابانی و... در حال برگزاری است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی همچنین اظهار کرد: این برنامه با هدف نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در دهه کرامت توسط هنرمندان تبریزی و با همکاری مردم تبریز برگزار می شود که تا کنون چهار برنامه از سلسله برنامه‌های بیزیم محله با حضور پرشکوه مردم در تبریز برگزار شده است.

بلاغی بیان کرد: سلسله برنامه‌های «بیزیم محله» تاکنون در موزه پارک قاجار، پارک محله‌ای شقایق و پارک محله‌ای قائم برگزار شده و در ادامه در بوستان میلاد، پارک آبشار، باغ شهر، شهرک امام، قارتال و... برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha