وحدت ملی؛ اولین پیام مشارکت مردم در انتخابات
کد خبر: 3978261
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد:

وحدت ملی؛ اولین پیام مشارکت مردم در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی حضور مردم در انتخابات را نشان از وفاداری به انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: اعلام آمادگی برای رشد و شکوفایی، نمایش قدرت جبهه مقاومت، وحدت ملی، پاسداری از خط امامت و ولایت و خون شهدا اولین پیام مشارکت مردم در انتخابات است.

اولین پیام مشارکت مردم در انتخابات، پاسداری از خط امامت و ولایت است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، صبح امروز ۲۸ خرداد در حاشیه مراسم رأ‌ی‌گیری انتخابات 1400 در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعلام آمادگی برای رشد و شکوفایی، نمایش قدرت جبهه مقاومت، وحدت ملی، پاسداری از خط امامت و ولایت و خون شهدا اولین پیام مشارکت مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم ثابت می‌کند که در راه ولایت‌فقیه ثابت قدم بوده و تا آخر ایستاده‌اند، تصریح کرد: قبول داریم که مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همت و تلاش مردم و هماهنگی مضاعف بین سه قوه با یکدیگر رفع خواهد شد. کنار هم بودن باعث شد بر کرونا غلبه کنیم و با همبستگی ایجادشده به واسطه انتخابات خواهیم توانست از سد مشکلات نیز عبور کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با قدردانی از تیم درمان در زمان بحران کرونا، بیان کرد: حدود ۱۷ ماه گذشته نگرانی‌هایی در خصوص بحران کرونا در کشور و استان وجود داشت و امروز با تلاش کادر درمان و هم‌افزایی بین دستگاهی بر بحران‌های پیش آمده فائق آمدیم و این امر نشان از این دارد که با همت می‌توان قله‌های پیشرفت، افزایش تولید و رفع مشکلات را فتح کرد.

وی حضور مردم در انتخابات را نشان از وفاداری به انقلاب و نظام دانست و اضافه کرد: مشارکت حداکثری برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب را به ثبت خواهند رساند و امیدست با همت بلند مردم و مسئولان و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر نواقص و ضعف‌ها پیروز شده و به کوری چشم دشمن، ایران را با تکیه بر نیروی جوان، انقلابی و متعهد کشوری قدرتمندتر از گذشته بسازیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات تثبیت و ‌تقویت‌کننده شکوه، عظمت نظام و پاسداری از خون شهداست. هر قدم از قدم‌های مردم تیری به قلب دشمن و امیدی برای دوستداران ایران در منطقه و جهان است.

انتهای پیام
captcha