انتخابات؛ مسیری برای حق تعیین سرنوشت
کد خبر: 3978282
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

انتخابات؛ مسیری برای حق تعیین سرنوشت

منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت با بیان اینکه مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات نتایج ارزشمندی در ابعاد داخلی و خارجی کشور دارد، گفت: انتخابات مسیری برای حق تعیین سرنوشت است که قانون اساسی آن را برای همه مردم پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، علی‌اکبر کریمی، منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت، امروز، 28 خرداد، پس از حضور در شعبه 77 اخذ رأی اراک، تأکید کرد: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات از مهم‌ترین عاملی است که نتایج ارزشمندی در ابعاد داخلی و خارجی کشور دارد. انتخابات مسیری برای حق تعیین سرنوشت است که قانون اساسی آن را برای همه مردم پیش‌بینی کرد.

وی حضور مقام معظم رهبری پای صندوق رأی در اولین دقایق آغاز به کار شعب اخذ رأی را نشان از اهمیت مشارکت بیان کرد و افزود: ایشان با حضور خود و انداختن رأی خود در صندوق رأی مردم را به مشارکت عمومی دعوت فرمودند.

کریمی با تأکید بر اینکه انتخاب اصلح جامعه و نظام را به سمت رشد و شکوفایی هدایت می‌کند، اظهار کرد: مردم با حضور پای صندوق‌های رأی، اراده پولادین خود را در شکل‌گیری ارکان حکومت و انتخاب کارگزارانی اصلح برای نظام جمهوری اسلامی در سطح ملی و محلی به نمایش می‌گذارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد در تعیین سرنوشت آینده کشور اهمیت بسیار دارد. چراکه اثر این انتخابات تا سال ها باقی مانده و در کشور قابل لمس است.

انتهای پیام
captcha