انتخابات؛ راه میان‌بُری برای قوی‌تر شدن
کد خبر: 3978387
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

انتخابات؛ راه میان‌بُری برای قوی‌تر شدن

مسئول نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات راه میان‌بُری برای قوی‌تر شدن در منطقه و جهان بین‌المللی است، گفت: چشم دوختن به دنیای غرب و آمریکا ترقی و پیشرفت نیست، بلکه وابستگی است و تنها با تکیه بر نیروی نخبه در سال‌های اخیر توانستیم از سد تحریم عبور کنیم.

ناخدا دوم محمد عباسی، مسئول نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برپایه مردم‌سالاری دینی نهاده شده است و مردم در 4 دهه اقتدار، شکوه و عزت را در جهان به نمایش گذاردند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در هیچ برهه‌ای از زمان دست از ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولی‌فقیه برنداشته‌اند و بارها وفاداری خود را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رساندند، تصریح کرد: فتنه و توطئه دشمنان در جهت مسموم کردن فضای تبلیغاتی انتخابات ایران راه به جایی نبرد و حضور حداکثری فتنه شوم دشمن را بار دیگر ناکام گذارد.

عباسی انتخابات را راه میان‌بُری برای قوی‌تر شدن در منطقه و جهان بین‌المللی برشمرد و اضافه کرد: همه می‌دانیم چشم دوختن به دنیای غرب و امریکا ترقی نیست، بلکه وابستگی است و تنها با تکیه بر نیروی نخبه و جوان داخل در سال‌های اخیر توانستیم سد تحریم را شکسته و از آن عبور کنیم.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد را عاملی برای افزایش مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: ما سرباز حضرت ولیعصر(عج) و مقام معظم رهبری هستیم و وجود نیروهای مسلح با لباس خدمت تهدیدی برای دشمنان است. چراکه حضور با لباس فرم در انتخابات حامل پیام جان برکف بودن ما برای اقتدار نظام است.

انتهای پیام
captcha